2011年2月14日 星期一

情人節快樂 - Orangettes 古古力橙皮

呢輪d橙相當靚,又大隻,所以我都有買俾"阿仔"食.




既然就黎情人節咯喎,咁就等我都試下整朱古力橙皮先!

誰不知起三隻橙既橙皮,原來好耐架,搞咗我成粒鐘.




人地話要切走白色既部份喎,驚會澀掛?起完皮之後咪得卡紙咁薄?我明明記得以前Furama既廚師做果d係有埋白色架喎!

人地咁教,我都要跟既.但冇人話我唔可以留少少唔切走白色部份去測試架?




於是我就留返一塊黎玩下,再將d橙皮切成絲,又花咗幾個字時間.




要用大滾水煮兩至三分鐘喎,咁我呢度咁多,就煮夠三分鐘啦.一路煲,都幾大陣果味.




跟住撈起晒d橙皮,倒晒d水.洗乾淨個煲先.

嗄?煲滾少少水,有幾少?我點知喎?求其放d水入煲,都有成碗水呀,蠢咗添!

實情係:水唔夠可以再加,多得滯就盞晒料,咁要放幾多糖先夠呀?

人地話要加入砂糖,煮到好似食西多果d糖膠咁.我呢個笨蛋竟然唔識倒走d水,由得佢咁多水,就走去落糖,咁梗係要用好多糖先掂啦....

我用黃糖,終於都夠杰啦掛,掉d橙皮入去,一滾就起晒泡,食譜話要煲一陣喎,要見到d橙皮透明先ok喎,仲話好快添!




咁我唔鬼理啦,都唔知點先叫透,反正都熟架啦,至多到時會硬d既唧.




我用隻大杯裝起佢,連埋d糖水,由得佢浸,等佢入味.人地食譜話要浸兩三日,我只係浸咗一日,都好似夠入味喎.




第二朝,拎一條有埋白色部份既試下先.一d都唔澀喎,唔通係因為d橙靚?




睇落都幾晶瑩剔透,連埋糖水食,偏甜喎.




到咗下晝,我用筷子夾去多餘既糖膠.




知唔知咩叫掛杯呀?我就係咁逐條逐條夾走d糖膠架啦.




跟住食譜話要放係牛油紙上吹乾.

牛油紙我係用黎做印仔架麻,點可以咁晒架?咁用隻碟裝住算啦,等我用抽濕機幫下手先.抽咗幾粒鐘,乾乾地身,又拎條黎食下先.唔...有少少un既,唔知點埋朱古力會點味呢?再晾乾d先啦,期間,都俾人偷食咗幾條.爸爸貪大,主攻有埋白色皮果d.

第二朝,一早就開工啦.




先要整溶d朱古力,我初初切到半厘米咁大粒




放入微爐度叮溶佢,比較麻煩,又要睇火.




後尾我將d朱古力削到咁,放入碗,再座熱水,就好滑溜啦




俾條橙皮沾滿朱古力,放係錫紙上,等佢自己凝固就得啦.

我分別用咗100%,71%同80%既黑朱古力去試.似乎一般人會接受71%多d.




又試食下先,都ok喎!食你地唔c,算你地大命!




反正都仲有橙係度,等我再玩多次先!

因為有經驗啦,我用咗唔駛半個鐘就起晒d橙皮,仲切埋絲添.點解咁快?我用咗平日既開橙大法,好似起果皮咁起出四瓣皮,再一開三,好輕易咁起出橙色部份,再一開二,成為大小一至既長條型.




好明顯,今次d橙皮冇咁滑溜,所以我先用滾水煮佢地三分鐘,隔走晒d水,再煲d滾水用黎沖洗多一次,才隔水備用.




今次既糖水我專登整稀少少,亦只係浸過夜就算,睇下可唔可以減低佢既甜度.




抽濕兩粒鐘先,試一條,唔...咁既甜度就差唔多啦.再出術,去微爐度叮一陣,等再拎出黎攤下,又俾抽濕機抽一輪,比較乾身啦,又可以用咯.




咁d朱古力用咩味好呢?不如加d忌廉整松露橙皮咯!本身屋企d100%朱古力磚係冇甜味既,都係咪冒險啦!

咦!Bibi有盒Lindt係度喎!




不如試下名牌咯,佢果頭話隨便我用,一陣見到我一用就用咗十塊,又牙痛咁聲啦.




果然滑溜,切到咁大塊,仲溶得好快添.因為佢只配給我11塊,要好慳先得,勉強蓋到表面咋.

好,第二批次都出埋世啦,今次既實驗都夠皮咯.




總結:其實d橙皮真係可以要埋白色部分既,有佢係度,好食d,口感亦豐富d.我就主張唔好太甜既,所以係糖水度浸一晚都夠啦.最方便都係買現成dark choco黎用,味道標準之餘,亦易控制.因為本身橙皮已有甜味,唔駛用牛奶朱古力架啦.

咁點預份量呢?三隻大橙,約莫要用70-80克既朱古力架,咁一排黑朱古力多數都係100克既,夠架啦.唔好貪心,因為朱古力會凝固既,每次剝三四粒出黎用,用晒先再加,咁就唔晒野啦.

外面買橙皮朱古力會好貴,都係自己整化算.

若然再做,我會參考外國人既煮法:橙皮保留白色部份(Leonidas果d都係咁既),用鹽水浸一輪,再拎去煲.煲多幾次(每次三分鐘),過多幾次水都唔怕,基本上d橙皮冇咁快腍既.放入糖水度亦可以多煮一陣,就算二三十分鐘唔緊要.跟住就唔浸啦,凝乾水,佢吹幾個鐘就用黎點朱口力漿就得啦.

若然大家有興趣,睇以下呢個食譜同煮法就最標準啦:


同場加影心心朱古力兩粒,送俾一對朋友.




我同Bibi都食咗剩低既半粒份量,雖然賣相差d,但味道都唔錯喎.




我另外真係用咗100%朱古力磚,求其加蜜糖,牛油同忌廉做咗味道接近90%黑朱古力,俾公司既白老鼠試下.

希望大家千其咪反肚至好呀!

1 則留言: