2011年2月5日 星期六

新派揮春

我成日做既野,都好簡單.


就好似呢d反傳統既揮春咁:



我點敢同人講話佢地係紙蕾絲呀?想笑瓜人咩?



咁不如叫佢地做新派賀年揮春把啦.


咪睇呢度得果十零張呀,其實都花咗唔少"力",先做到出黎架.



兔斯基係Bibi鍾意既公仔黎,佢一向既品味都同一般女仔唔同,唔係幾喜歡女仔野既.我都係,d女性化野都唔係我杯茶,呢d可能係遺傳黎.


我既首選:呢個出入平安,係咪好正呢?



為咗配合唔同人既接受能力,我都做咗d冇咁搞野既:



東成西就,人人合用



步步高陞咩,無論後生仔同學生都啱架.



黃金滿屋都幾盞吖,不過,相信我d耆英家姐接受唔到啦,咁唯有乖乖地做返d龍馬精神,學業進步啦.



呢個花生漫畫,我只係做咗一個咋,係送俾Birthday Girl既.



第一步要畫好晒d格格,我咁慳家,張牛油紙都要物盡其用架.



跟住要沿住d線督窿,就係用呢枝工具啦.



督完就係咁款既:



咁就可以係上面畫野啦,畫完就跟住逐個窿剪,先有呢d狗牙邊既效果.




咁都未完架,逐張剪出黎之後,仲要反身,係皮墊上用工具壓凸一次,就係用呢枝工具去壓出凸紋.



順便將d線畫圓滑d,整完張紙仔就會少少卷起既.



做完之後,手板就傷咯.



跟住就到鑲嵌啦,每個匙扣都唔係咁平整既,有所謂既水口(即係多餘既膠邊),要磨走佢先可以用架.



放好張牛油紙,啪返好塊膠片.咁都未得住,仲要加返個扣,呢下就和味咯....



用舊木仔輔助,搞一兩粒已經好鬼痛啦!呢d就係戰績啦.點解唔用鉗?會傷到d金屬同膠架麻.



各位:你地覺得過癮既背後,就係我呢個one man山寨廠既辛勞啦.


P.S. 行過利源東街,見到呢D匙扣,入面只係鑲咗一張白紙,就咁印咗黑色標楷體既中文譯名,如"安德魯",竟然索價HK$35!確係呃鬼喎!真係難為我整得咁辛苦咯!


沒有留言:

張貼留言