2011年2月7日 星期一

權之助

年卅晚,食日本野實冇人同你爭,諗住唔駛訂檯,大安旨意,去到先知間野摺咗,唯有轉軚啦.


終於,我地去咗食放題,每位$188,適逢佢地一週年,有九折.


實在唔記得叫咗幾多野,好食既又猛叫,d野都黎得幾快,尤其魚生,最快上場.


呢d係小吃,螺肉,八爪魚仔,我冇食過,唔知咩味.



爸爸唔鍾意生冷野,所以佢一落場就叫拉麵,唉...食拉麵...


但意想不到既,呢隻叫"味蛋"既東東,竟然係溫泉蛋,咬開入面好似上海燻蛋咁,流心架!搞到我都好想叫碗黎食.原本賣相唔係咁差既,俾爸爸食咗兩啖,連塊紫菜都冇埋先黎影,係差d架啦.



魚生唔錯,幾新鮮,我唔敢食甜蝦,但佢地話好正,所以唔知再叫咗多幾次.



原來足四位就有海膽送,你地都知我唔係一個稱職既攝記黎,所以往往食咗大半先識影相...



呢碟本來係滿晒既,但你地知啦,紫菜會腍架麻,大家梗要快手d食件先啦.



燒鯖魚,爸爸食晒,我地又冇再叫,亦都唔知正唔正.至於秋刀咩,認真麻麻.



雞軟骨串係我既飛化黎,呢塊蟹肉忌廉薯餅未影得切就毀咗容.



一碗小拉麵邊夠飽架,爸爸又整多碗博多木耳拉麵.



我地大頭蝦,原來人地上碟果陣,係有花過心思架,如果唔係Ivan哥挾走件炸帶子,我都唔知佢地原本係做成青蛙咁款架.



金菰牛肉卷,唔得.



蕃茄牛柳串,我唔食牛架麻,但佢地話好好食.而雞翼呢,佢地話唔好,我就反而鍾意喎.



炸蟹卷唔知正唔正,只叫一件試下,其實呢度既食物都做得好細粒,唔會一下子食飽你.



叫咗唔知幾多碟蟹籽沙律,但原來野菜沙律仲正架.我地後尾再加多兩碟,仲叫埋煙肉炒菠菜,都唔錯喎,熱辣辣,早知叫多兩碟啦.



你睇下我地叫咗一粒八爪魚丸同一隻炸餃子,佢地整到好似晴天公仔咁可愛架.



芝麻雪糕好勁味架.



熱柚子蜜,熱度勁高,放低一輪,飲到底都咁熱.呢隻只係普通膠杯黎咋.



凍藍莓汁同凍柚子蜜反而似芬達味.



早知叫d清酒黎試下啦.



除咗蟹柳同玉子,我地全部都食過,以三文魚,北寄貝,甜蝦同榮螺最好.



拉麵我真係有d想叫架,但驚一下子食飽咗,所以爸爸食,我都冇食一啖.況且我平日下晝都食過啦,冇咩特別.



真係唔知點解臨尾先見到有炒菠菜既..


辣麵豉魷魚鬚串好搞笑,係BB黎架..



佢地叫得最多蟹籽壽司,契媽話飯細細,蟹籽多多,正.



驚手卷大件,所以只叫咗一件



麵豉湯麻麻,沙律一流.



天婦羅蝦,蕃薯都好食,驚熱氣,有好多都冇叫.



呢度樣樣都份量細細,咩都可以逐件叫,反而可以樣樣都食.


由落第一張單起計,可以食兩粒鐘,d野黎得快,食第一粒鐘都大半飽啦.


我仲要去行花市,所以唔會食咁飽.


沒有留言:

張貼留言