2011年2月6日 星期日

兔年初二團拜

年初二,事必要回香港仔團拜.


今年Old 1煮了菜膽鮑片



Old 6既黃金滿屋,估唔最受歡迎既係豬皮呀!佢仲以為呢味易煮,點知原來處理豬皮係勁煩既,又要拔毛.



Old 4既包庄至正.



打開:係金玉滿堂滷牛展



Old 3既翠綠油菜



Old 5既橫財就手,佢話電視教唔駛調味,就咁蒸個半鐘,先用南乳黎炆



夠晒腍,旋即被大家搶吃一清



Old 2每次都負責煮羅漢齋,亦會私人醒爸爸一盒.



Old 3既白切雞



同埋風生水起沙律



Old 9同我都懶,佢負責訂魚生



同壽司



Old 1既炆筍蝦



Old 4囡囡帶黎Pizza兩大個



Old 3既蜜豆炒帶子,一包卅粒既帶子只賣百五蚊,我地一人配給一粒.



我呢,醒到冇影,一早就包攬甜品,魔鬼天使,共惹一爐.



估唔到今年食物銷情十分理想,帶去打包既兩個食物盒只裝了一小件魔鬼蛋糕同筍蝦.


我輕輕巧巧咁去,就重疊疊咁返,除咗逗晒一眾哥哥姐姐既利是外,仲拎走咗一底蘿蔔糕,真係未食過咁清爽又唔漏既蘿蔔糕,正到吖...原來我地食兩次早餐就可以食晒一大底架啦.


仲有甥女做既自家製曲奇,我本來平均分咗三份架,但實在太好食啦,斷定爸爸冇咁好Taste,判佢冇得食!


沒有留言:

張貼留言