2011年2月15日 星期二

一天中的兩次約會

人日,分別約會了兩位未夠十八廿二的俏嬌娃.


同我食晏的未成年少女,做了手作朱古力請我食,連朋友請她食的一千零兩粒的糖也留我一粒.



好大一粒



咬一大口,證明我有食過架!我會拎三粒返屋企請Bibi食架啦,唔會全部落晒隔既.



我地順便係置地影下d花花.



今年的桃花雖然唔係咁大棵,但相當茂盛.



各種鮮花爭妍鬥麗



這小花不知是何品種,花朵有點似海棠,但葉子一點也不像.



鮮艷的百合花



杜鵑吐艷



相信我逛花展,拍回來的照片也沒有這麼美.



今年我也買了嘉樂花,重瓣的,全部開晒.



長得濃密的富貴子,原來相當可觀.



這棵像沙律菜呢



順道再拍拍小兔子



晚上,約了另一位小妹妹吃火鍋.她亦做了朱古力送我.



士多啤梨朱古力,心中想著是酸的,嘴裏郤嚐到甜味.



這些松露,味道跟我上次做的有九成相似呢.



雖然外表嶙峋,但十分有內涵.



偷吃了一粒,又要回家繳械...


沒有留言:

張貼留言