2011年2月11日 星期五

兔年願望成真大法

都幾鍾意係公司收信架,就算全部都係公文,都可以拆下信,調劑下.



呢日就收到一封郵件:



願兔年的開始,為你帶來新的動力和希望。


身體健康!萬事如意!心想事成!兔氣揚眉!常常喜樂!身心康泰!福杯滿溢!靠主得力!


送上小小心意,願小白兔為你帶來一點小祝福!


哎吔!郵差哥哥將兔兔壓扁咗呀!點算好?唔怕,原來兔兔只要你誠心宣告,佢就可以肥肥白白咁係你面前架啦!


1. 兔兔放係手心
2. 面對佢誠心宣告:「兔兔係我手,健康財富我乜都有,有主相伴更無愁,日日開心永無憂!」
3. 大大啖咁同兔兔嘴對嘴人工呼吸~,看清楚,勿將口仔同Pat Pat攪錯哦!
4. See….肥兔出現啦!


唔得?唔夠誠心呀!誠心d再黎過啦!


祝福你!


Candyjai


難得佢用手寫呀,咁多字,比著我,大條道理用機印呀!


睇完真係忍唔住笑,唔通真係要同佢人工呼吸?我...好守嘴如玉架喎...


不如出下術啦,伸枝紙包飲品飲管去吹?用鉛子筆芯啦.



佢冇投訴喎



咁就進行簡單而隆重既點睛儀式啦.



人地係女仔黎,有長長既睫毛架.



就粘係我部電腦頂,順便請佢同我看住兩金啦!



沒有留言:

張貼留言