2011年2月16日 星期三

印仔148 - 嘉茜 諾希

今次呢兩位朋友仔呢,已經好大個架啦.因為我錫佢地既媽媽,所以有理冇理,照整!


邊得黎個囡囡咁靚得架,又錫媽媽,又肯chi爸爸喎.我個Bibi就冇佢咁乖啦...都係唔恨得咁多架啦.





佢最愛鬆馳熊,唔通下下都整咩?所以今次就要平凡d啦.





希望你唔好介意啦.





小黃生呢個印呢,就同表姐唔一樣啦.少少撩符咁啦.





三個字既開頭都盡量做到差唔多角度,睇起黎平衡d.





佢都好錫爸爸媽媽架,咁大個仔都仲會同佢地拖手繞臂既,夠晒friend底呀.希望佢一路保持落去,始終都係父母親麻.





我個Bibi出街都仲會繞住我既,但爸爸就唔拖架啦.我都驚第日佢讀u之後,要住宿舍,就同我生疏晒.真係要touch wood至得啦!

沒有留言:

張貼留言