2009年9月23日 星期三

印仔六十四 - 給雀屎的祝福

雀屎生日,整返張生日卡俾佢先!


咁梗係最好唔駛花錢,用環保紙做啦,舊快佬入面既divider同index sheet就啱晒啦.



雖然冇人肯用佢地,但我都有好好收藏既.所以佢地既健康狀況仍然相當好.



呢個係新近雕既印仔,作為卡既內頁,張紙咁乾淨既?咁環保紙都會有d冇乜打過字係上面既空位架麻,cut出黎用就啱晒啦.



為咗配合"It's a gift.  It's a card."既概念,我加咗一隻豬仔包電話繩入去,面頭既迪迪尼feel既字體都係我雕既.認唔認得張Index Sheet呀?



原本想就咁寄出街架啦,但又好似單調得滯,人地始終都係女孩子麻,仲係香港永久居民添!


好啦,就等我加返三粒星俾佢,核實佢既身份啦!


冇錯,個信封都係環保信封黎,係冇乜包裝架啦,我諗雀屎都唔會介意既.


沒有留言:

張貼留言