2009年9月4日 星期五

咸蛋肉碎蒸水蛋 - 三餸一湯,白飯任裝

31/8/2009,已經係暑假既最後一日,呢餐晚餐梗係要最後一擊,教Bibi整多少少野啦。

今晚爸爸要返學,個廚房就交返俾我地玩啦。佢蒸落飯就出門口,我返到屋企,洗洗手就叫Bibi入廚房。

一早就叫爸爸洗定菜,咁煮咩好呢?有小半條素鴨,可以煎素鴨俾爸爸,有菜心,又有白菜仔,睇黎菜太多喎,都係收起d菜心先,留返聽日食都得,費事煮咁多菜。

今日主打係教Bibi整咸蛋肉餅蒸水蛋,材料好簡單:兩只蛋一只咸蛋半碗調咗味既免治豬肉(先用豉油鹽調勻,再加粟粉調勻就得啦)。呢d野超市都買到,方便唔係好識逛街市既年青人。




做法:

打開只咸蛋,將蛋白同蛋黃分開,用筷子或刀仔,同個咸蛋黃解體,等佢變成一小粒一小粒。



用油塗勻一只有深度既碟(咁你食完碟野,就好易清洗架啦),將多餘既油倒返出黎(一陣放埋落d蛋度一齊打勻,我家姐話可以令碟蛋滑d架),將調咗味既豬肉平均放係碟上,再放咸蛋黃粒粒,用大火隔水蒸大概七分鐘。(記住,如果肉厚就可能要蒸成十分鐘架啦。咁點先知d肉熟未?你可以開蓋睇下,有少少汁蒸咗出黎,就熟架啦,而且仲會聞到香味既添!)

係蒸緊肉果陣,將雞蛋同咸蛋白放入一只深碗(連埋頭先倒出黎既油喎),加少少鹽打勻佢(咸蛋唔係有味既咩?仲加鹽?係呀,你唔好忘記你又加咗好多水呢!咪諗住唔夠咸,蒸好咗先加豉油呀,影響晒d味道,你有冇見人地食咸蛋點豉油架?),加倍半既凍滾水又打勻佢(有人話用熱水仲滑喎, 我試過啦, 分別唔大, 又咪咁!)。

(正常情況下,普通蒸水蛋係要用兩倍分量既水去溝勻佢既,但係唔好忘記喎,d肉餅係會有少少汁瀉出黎既,所以水既份量最好少d,大約倍半水就夠啦。)

{注意:如果我一時唔覺意加多咗水,見到碗蛋汁變到水汪汪咁,屋企又冇多只雞蛋加入去平衡返咁點算呀?

唔駛怕,仲有得補救架。

就係加少少粟粉入去啦,少成點?咁都要睇你唔小心加多咗幾多水至得架,暫定四分一至半茶匙啦,自己執生啦。記住將呢d蛋汁倒入碟蒸之前一定要撩勻佢,確定d粟粉冇沉晒底喎!}

雖然呢碟肉已經熟咗, 你哋都應該見到我點放d肉啦, 咸蛋黃都係求其擺既.



到d肉蒸熟(見唔見到有少少汁呀?睇唔睇到我放肉係有虛位架?),就將蛋漿緩緩倒入碟度,小心d,咪倒出去碟外便呀! 驚熱就收咗火先倒都仲得,再驚青d咩?成只碟夾出黎,倒完蛋汁先放返入鑊蒸都得。用中火大概蒸八至十分鐘啦。

見唔見到面頭有d油呀? 實有架, d肉都有d油架麻, 我地頭先都加咗少少油去打勻d蛋啦!



一般專家就話:用另一隻碟tup tup陷咁蓋住呢碟蛋面去蒸,又或者用錫紙封好碟蛋先蒸,咁蒸出黎就滑一滑。但我係超級懶人,又唔想封錫紙,又唔想洗多只碟。係呀!我認呀!我係懶呀!咁點呢?

其實好簡單架咋,我以前就教賓賓同碟蛋“Say Hello”既,即係碟蛋蒸咗一陣就揭起個蓋,疏下氣,再蓋返好佢(事關蛋面蜂巢狀既原凶, 就係呢d好熱既蒸氣啦)。如是者,一路煮緊其他餸,就間中同碟水蛋打下招呼。到咁上下,你就會見到碟蛋凝固咗架啦,仲可以順便防止埋佢蒸得過老添。(咁我都唔排除有人會覺得咁仲煩既,要成日記住check下碟蛋,但咁做法,失拖既情況就比較少啦.)



咁點先叫熟呀?可以用只筷子督下佢,你會感覺到既。如果生,你督完,拎起隻筷子,會見到有水滲出架.

嗄?睇唔到?唔識分?冇有怕,用只茶匙插到底(係全蛋漿部份喎,唔係肉餅果部份喎,你都知肉餅果部分水位淺d架啦)畢一匙起身睇飽佢啦!咁知到咩叫熟未呀?未熟既呢,你剛畢起果匙蛋既位置,就會睇到成氹蛋汁咁既。熟既話就見佢全部橫切面既蛋都係凝固咗架啦。

熟咗就上檯啦喂!



睇下我地蒸既蛋幾咁滑!用湯匙畢起,橫切面都係咁滑淨架,面頭亦唔應該有蜂巢狀架喎。我呢碟面上既圈圈係油黎,唔係蒸老咗架.



呢碟就係清炒白菜仔,做法亦超簡單,將洗淨既白菜仔,用薑片同鹽灼一灼,記住一放入煲滾水度,見佢軟身即刻夾起(個煲仔細就分幾次落啦,一樣咁方便架咋),泌去多餘水份備用.以薑片或者蒜蓉用油起鑊,加鹽,倒d菜入去,炒一陣就可以上碟架啦,唔駛蓋鑊蓋架,緊緊熟就爽脆,過熟就腍甜,唔會衰既,呢味係五分鐘內可以整起既菜式黎.我地梗係一路蒸蛋, 一路炒菜啦.



爸爸既煎素鴨,超市有一長條既素鴨賣,我喜歡切薄d,唔好搞散佢,成排咁放上鑊,煎好晒兩面,先再分拆佢,煎埋橫切面.如果去宿營,咁一條都可以煎到一大碟架啦.簡單易做, 又呃得下人!



見爸爸唔係度,我地仲開咗罐沙丁魚加料添! 正!

同場加映,爸爸煲既華潤堂買返黎既姬松茸平肝健胃湯(一百蚊四包),材料有眉豆花生蜜棗姬松茸淮山薏仁等,我地自己加咗果皮。煲完出黎,我冇放任何調味料,有少少甜味,唔放鹽都得。



煲完出黎既材料係可以食既,唔好嫌棄湯渣呀,都好有益既.

沒有留言:

張貼留言