2009年9月14日 星期一

蔬菜篇 IV

其實整蔬菜係好入門既項目黎, 好多人初學麵粉花都做過, 有經驗既朋友, 都知道做呢d東東其實唔係咁難, 只係爭你想求其做, 定認真少少去做咁唧.


以我個人既體驗, 其實只要改少少, 就會令果件製品靚好多. 我試做蕃薯同薯仔時, 都覺得佢地麻麻似,絕對有改善既空間!


第一,生d根出黎既眼仔點會咁大吖?要用再幼細d既針去拮就差唔多.果d根呢,就唔應該用麻線黎做,太粗太硬啦, 計我話呢...用麻繩再絲開,揀最幼細既黎用就差唔多啦.


蕃薯係咩形都有既,求求其其都得架, 介少少痕, 督幾隻眼仔, 粘少少根上, 大至上都可以交貨, 係要補少少泥色上去唧.





呢款荷蘭豆係我自己玩出黎既,我真係有預先做咗入面d豆豆先包起佢架,而且荷蘭豆平邊果條邊我仲有介返條直紋出黎,夠認真架.最後再加蒂,可惜果陣我未係好知點做,只係求其粘上去就算.你地睇緊既已經放大咗好多架啦, 清唔清楚呀?



沒有留言:

張貼留言