2009年9月8日 星期二

美好的開始

昨日爸爸開完工,一早六點零返到屋企,拎咗包東東上黎,原來是小熊(夢遊小熊 )送我的禮物。一定係佢地去完旅行既手信啦, 真係多謝晒啊!


淺藍色既字,我老花睇唔到添!爸爸就梗係落井下石架啦:「老花哩,睇唔到哩!」咩呀!犯法呀?拎去光d既地方睇下,勉勉強強叫做睇到啦。



咖啡朱古力,係咖啡味朱古力包住炒香咗既咖啡豆。千其咪嗒溶咗外面先食粒豆呀,苦苦地既。雪夜車餅餅,Bibi納咗。唔,蜜瓜味糖糖喎,等我小心搣開佢,咪整爛張包裝紙至得!味道呢,就有d好似廿幾年前係日本百貨公司買既蜜瓜糖咁啦, 但就唔會食完一口都係甜甜既蜜瓜香氣。


爸爸見到檯上面有條彩色既幼線,大驚小怪:「咦!點解有條彩色線係度既?」


我:「咪係用黎紮住個包裹架咯。」


Bibi:「係你拎上黎架喎,乜你頭先老花睇唔到呀?」


哎吔!夠鐘去搭村巴啦,拿拿臨出門口,做咗尾二果個乘客,差唔多要行到車尾先有位。中途俾人攔途捐獻,又有貢品收,有個街坊俾咗呢d零食我。



呵呵,係就係論盡d,挪住係手,快快脆脆坐低先,睇下,有蛋糕仔同好鬆化既芝麻酥餅,真係一個星期既好開始呀!


沒有留言:

張貼留言