2009年9月27日 星期日

Sweet Sweet的感覺XXVI - 中秋歡慶

我大佬又追魂call啦:
八月十五是中秋,遠在廣州飲燒酒,月餅海味猶未見;不知承諾何時有?


我都知我地有個姪娶新抱, 但我呢個連回鄉証都冇既姑姐係免疫既!


我同Bibi商量,今次唔駛小黑咪幫手啦:
八月十五是中秋,知你果晚飲燒酒,命裏有時終須有;月餅海味心裏收!
八月十五是中秋,知你果晚飲燒酒,月餅海味心裏收;命裏無時莫強求!


都係寸得滯,所以改為:
八月十五是中秋,知你果晚飲燒酒,特種賀禮人人有;月餅海味莫強求!
p.s. 密切留意郵箱啦!


就係咁,我坐咗四晚苦工監,終於都做咗十六大個東東出黎。八個朱古力味, 八個咖啡味!





中間都出現咗d蝦碌野,因為要做過批細隻d既兔仔, 又冇材料係公司,用隔離位放咗係度三億五千萬年既粘土(已經去到粘手既階段啦, 其實就用唔到既, 我監硬整架咋),利用一早未開工同食晏時間,做咗一批細只d既兔仔兵團,一心諗住夜晚上色啦。


朱古力色既係首輪做既.





今次sell花好月圓, 順便用埋d玫瑰仔.





放工返到去,即刻油咗d兔仔先整晚餐,如果唔係, 一陣就做唔到架啦. 點知一油就甩頭、甩尾、甩耳,好慘。又好難油得勻,後尾選擇沉咗只兔仔係兜金油度,再掃走多餘既油。即使係咁,都唔係隻隻用得返,有一半壯烈犧牲咗。


唔俾Starbucks專美, 我都做咖啡味!



油咗光油之後, 就更加金光閃閃啦.





向左走, 向右走, 俾個close-up, 都唔係太醜!



我都係星期四先整咗盒美心返屋企咋, 兩父女又爭食, 睇怕未到中秋都毀滅晒啦!


爸爸放學返黎, 食完飯切開個月餅做四舊, Bibi把握時機, 用牙籤拮月餅.


爸爸: 喂!


(咁Bibi咪以為佢話自己好揀蛋黃多果舊食咯, 咪拮過第二舊咯)


爸爸: 喂! 舊舊都你拮過啦....


Bibi: 喂! 一人兩舊架喎! 你食兩舊好啦..... 留返第日食啦....


我真係冇佢地咁好氣呀, 乜都爭.


P.S. 剛才又收到大佬電郵啦:


八月十五是中秋,


有人快活有人愁,


月餅海味講明冇,


叠埋心水點豉油!


 


佢梗係未收到郵件啦!


沒有留言:

張貼留言