2009年9月24日 星期四

乜咁快又到中秋節架!

20/9果日,收到其中一個大佬既打單電郵:
一年容易又中秋,距離果日得兩週,月餅海味仍未見;唔通芋頭點豉油。喂!


其實我呢輪忙緊搞Charity Bazaar既野,邊有咁多時間去開壇作法吖?


實在十分煩惱,都唔知整咩俾佢好?送得俾佢,佢對上果六個再德高望重d既哥哥、姐姐咪又要送埋?咁如果佢地都有,咪唔爭在要俾埋佢對落果d?做最細既就係咁架啦....


嘩!苦工監呀….


想側側膊,唔理佢,睇佢好唔好意思直接打黎勒索。不過,睇怕佢都做得出架喎……


唉…….


小黑咪已經幫我草擬咗封回電,頂住先架啦:
八月十五是中秋,出黎食飯飲燒酒,月餅海味雖未見;人情欠住遲早有。


講得遲早有, 即係都要整啦....唉......


Mabel亦都幫手推下我,叫我快d諗諗佢。月餅?整過啦!海味?仲未研發住喎,都想留返條橋過年用架?


最後,暫定以玉兔為主題,事關我之前用細家姐摧殘過既輕粘土,做咗一批兔仔曲奇,應該可以拎黎用既。


三軍未動,糧草先行,第一樣要做既就係賀節牌仔,咪睇佢得果丁丁粒呀,因為細,又要剪剪貼貼,咁都玩咗我成晚架啦。



跟住盤點下d兔仔兵團先,慘!好多都大得滯,未必用得著。衰就衰在我玩果陣冇諗過要拎黎用架,只係過下手癮既唧!



標準係要細過我既小指頭既,咁先叫合格.



仲未有mood做住,希望唔好爛尾啦!


沒有留言:

張貼留言