2009年9月19日 星期六

廿零蚊三人分 - 鮮茄蘑菰燴肉碎

係中環,去買個兩餸飯盒都要廿五蚊啦,今次我整既三人份碟頭飯,都係咁上下錢唧!

材料有雞蛋兩隻($4),蛋黃橙色d既係馬來西亞Omega 3愛心蛋(佢既蛋殼好厚,一睇就知有落足靚飼料餵養既),冇咁深色既係德清源既有機蛋




當然唔少得蕃茄($5,今次我用溫室蕃茄,吉之島星期三就$8.8兩包,我仲用埋生日優惠,九五折),蘑菰片($4,我用咗半罐大蘑菰),蕃茄磚($4,十二蚊盒,一盒六粒,我用咗兩粒,梗係感謝日買定架啦),薑片同肉碎($10)啦.







肉就梗係要用豉油,鹽,糖撈勻,再加粟粉搞搞佢啦.

先用油炒下d蛋,隨意夾碎佢,畢起備用




用油爆下d肉,炒散佢(加唔加蒜頭起鑊就隨你,有就當然好d,但我屋企係冇呢d野既)




加薑片,蕃茄,蘑菰片,炒幾炒先




再放蕃茄磚,兜下佢,加碗半至兩碗水(睇你鍾唔鍾意多汁)




滾起再煮一陣,等d蕃茄煮透d,加少少鹽,可以試味架




味道ok,就打少少獻,一茶匙粟粉混入兩湯匙水都夠架啦

加埋d蛋入去,兜幾下,收火上碟.




我同Bibi一人一碟,d餸堆到好似座山咁呀,加埋我個飯盒,真係飽飽啦!




見唔見到有糙米係d飯飯度呀?口感幾好架.




同場加映,爸爸亂黎素湯一煲,佢咩都夠膽死落架,幾大塊果皮!




淮山,百合,南北,扁豆,赤小豆,加埋一包茶樹菰姬松茸既湯包,又另加多d份量既眉豆,花生,茨實等,呢煲大啦,睇怕兩餐都飲唔晒呀!



沒有留言:

張貼留言