2009年9月9日 星期三

生日禮物二

放完假返到公司, 就見到檯上有個包裹, 原來係Jasmine送俾我既禮物, 仲用公主信紙寫便條俾我呢. 彷彿又回到少女時代.....



睇睇盒底, 雙重朱古力呢! 用dark choco包住架, 正! 我地有時都會交換下零食情報既, 呢盒東東梗啱我啦!



今日, 做做下野, mailing哥哥又送包裹黎, 單睇咁款, 睇怕大家都估唔到係邊個送既....


話晒都係花花寶箱喎....



裏面裝住好多做手作既材料....仲係同色系既添! 真係要好好咁諗下點用佢地先得... 你地估到係邊個寄黎未?



開估啦!


係我既哎吔Bro呀!! 我唔介意做返細路女既, 你冇遲到喎, 仲啱啱好添! 今日都係生日喎.



好多謝你呀, 哎吔Bro!


沒有留言:

張貼留言