2009年9月18日 星期五

我家有個糊塗爸爸

早上,爸爸收工回家,入房叫我起身。
「起身啦,六點三啦!」
我瞄下只錶,正確時間應該只係六點一唧,係床上hea一陣先出廳。
爸爸:「做乜你咁懶豬,六點半先起身?」
我望下廳上個大鐘,又望下電視上個細鐘,兩個都係指住六點半。我又睇下自己只錶,六點三咋喎。
我:「點會咁架?」
如果係我只錶咗停電,又冇理由停下又行下架?
我:「喂,你轉台睇下電視依家顯示咩時間啦。」
咦,6:09咋喎!
原來爸爸返到屋企,首先見到細鐘快咗d,就當係大鐘行行下冇電,即刻調教返個大鐘,等兩個鐘都一樣時間,先入房叫我起身既。
雖然我果陣都未訓醒,就算晏咗幾個字起身, 都未至於會遲到既,但經脈都俾佢打亂咗少少呀。
認真掂呀佢!


同場加影, Bibi飯一碗! 爸爸係度食飯, 我地多素都係食素既, 呢餐有薯仔, 菜心, 有機紅豆角同有機秋葵(即羊角豆), 佢將薯仔用筷子壓成蓉, 再撈沙律醬, 跟住砌咗呢碗開心飯出黎. 喻食飯於玩樂. 都中六啦, d行為仲係咁低能仔既, 都唔知阻唔阻止佢好呀!



係呀, 我地平日就係食d咁野架啦, Bibi有得咁食, 都已經好開心. 但爸爸之前果晚開夜, 我煎咗魚餅, 所以呢餐有餸加!


沒有留言:

張貼留言