2009年9月3日 星期四

蝦碌炒飯

星期日爸爸開工, 見仲有半包素肉排剩, 唔好晒, 食完早餐返屋企, 叫Bibi將佢切粒, 炒定兜飯俾爸爸返黎食.


其實我主要係想教佢學另一款刀法 --- 點樣片薄d材料先切.



佢見佢準備晒薑米, 素肉排粒粒, 打鬆咗d飯, 蛋, 欖菜, 橄欖油, 再叫佢略述做法, 叫佢記住炒熱d飯先好加蛋呀.


Bibi: 我點知d飯點先叫熱呀?


我: d飯炒熱咗, 佢會一粒粒識跳起架, 就算唔跳, 你都feel到佢有煙啦...


我: 咁你自己一個搞得掂啦, 我唔睇你架啦.


Bibi: 嗄! 唔好啦~~~


我: 唔死得人既, 我出返去, 你有咩唔掂就叫我啦


我係廳度上網, 聽到佢係廚房開火, 應該放緊油掛.


Bibi: 我點知d油放得夠唔夠呀?


我: 是但啦, 就算放得少, 都煮到既, 你果隻係易潔鑊黎!


Bibi: 我點知d肉煮熟未呀?


我: d素肉本身係熟架, 你繼續煮啦.


到爸爸打返黎, 我話只豬好努力咁係廚房炒緊飯俾你食, 佢一陣要去跳舞, 諗住出門口之前整定等你返黎食. (講到佢幾咁生性呀!!!) 收線之後, Bibi就報告搞掂啦.


我: 你試咗味拿?


Bibi: 嗄~~~~, 唔記得放鹽添! 弊! 又唔記得加欖菜添!


初入廚, 蝦碌在所難免架啦.


我: 唔怕, 開返火, 加返d鹽同欖菜, 再兜炒一下, 一樣得.


終於呢碟蝦碌炒飯就係咁完成咗啦!



仲有一份留返佢第二日做午餐添!



同場加映, 我地下午係千色廣場既 "手作之店Tezukuri No Mise", 佢係食雪糕既, 我地試完味之後, 就買咗十蚊四粒既雪糕大福餅食啦.



我地要咗芒果, 蜜桃, 芝麻同香竽, 冇要到荔枝味. 好鍾意佢個公仔嘜頭.


店員服務態度好好, 抵讚架!

沒有留言:

張貼留言