2009年11月9日 星期一

噢,熊仔!材料分享

你地有冇諗過,d冇用既布碎可以用黎做咩呢嗄?我冇整布公仔卅年咯,為咗示範下呢d布係用得返既,所以先黎搞下.


咁啱縫藝學堂有教整熊仔喎(http://www.sewlover.com/doll/tutorial/teddybear_01.html),上面有晒詳細步驟同紙樣架,我咪跟住整隻玩下咯.


大家都知我慳家慣,又鍾意做d細粒d既野,所以我縮到個紙樣咁細先整.



剪好晒布,就可以開工啦.



縫好個身先,我唔興畫紙口位既,總之條紙口線就在心中啦!做手縫公仔,最緊要係針步夠細又平均.


塞棉花果陣先知佢原來咁細.我搵唔到Bibi幾年前整咕臣用剩既棉,監硬用金魚缸果種過濾棉頂住先.(好似硬咗d喎!)



算啦,過幾日,再去縫手手



仲有腳腳



加埋腳板底先



反轉之後係咁架



睇下隻腳板底,



又拖咗一輪,幾驚爛尾呀!好難得先的起心肝整埋佢.


我都係改用毛冷黎做填料,真係軟好多喎!



跟住縫個頭,反身之後,似蜥蝪多d



塞咗棉花之後,用線縫返個鼻同嘴



再加眼仔



整埋耳仔先



加咗之後,又似老鼠,唉~~爭對門牙咋!



釘上身度先



加手手



再加腳腳,可以企



又可以坐,仲識同大家揮手添!Hi!



等我介紹德仔俾你地識吖拿,n年前麥記既大頭狗



佢好乖架!



係咁意縛隻蝴蝶結,已經夠靚啦!



如果大家都想玩下,又冇材料,我唔介意分d布碎俾你地玩架,寄個貼咗$3郵票同寫好地址既回郵信封俾我,我就會將一份布布寄俾你.(或者你寄張地址label加一個$3郵票都得, 我可以用環保信封寄布布俾你既)


有興趣就私人留言啦,咪當係送份禮物俾自己咯.


記住喎,咪霸咗份材料就算喎,要應承我真係會做至好喎!整完要貼返張相俾我交差架,我會盡量分唔同款既布碎俾大家,咁到時就可以係網上擺返個熊仔show啦!


講下笑唧, 我唔係要俾壓力大家, 如果你地只係想玩下, 唔一定要交功課既, 我嚇下你地架咋!


沒有留言:

張貼留言