2009年11月26日 星期四

食素好去處 - Loving Hut 愛家素食

又搵到一個食素好去處啦,就係呢度呀:Loving Hut,愛家.


好易去,以前灣仔夏巴油站,即軒尼斯小學隔離.入口係電車路果邊,你一定唔會錯過,坐叮叮就係過咗大有之後果個車站落得啦.



呢度同淘大既Buddha Hut咁上下,仲光猛d添.午餐大概三十幾至四十幾,亦有三款套餐($30),經濟抵食.我地去到,都冇乜人幫襯既,灣仔實在太多食店啦.就算d人堅持食素既,係幾分鐘腳程內都有成四五間素食館,競爭激烈.



呢度係純素既食店,抱持”維根”理念,不傷害任何生物既飲食態度.



我比較鍾意濕濕地,所以食悠樂湯河($30),係包埋時菜同餐湯既,今日係雪梨南北杏煲粟米;時菜係暖暖地既,有一兜酸菜,配料主打係素牛肉.



等我地睇返Buddha Hut果d,一睇d燈光,明顯唔同feel,呢碗都係悠樂湯河($28),但飲湯要加錢,春卷係另外買既.材料亦好唔同;灣仔果間明顯份量大d,飲埋d湯,爭d食瓜我!



爸爸係個貪心鬼黎,佢要咗素漫波排飯,其實咪又係素曼如飯!($46),以咁既價錢,算貴啦,但呢度係配紅麴米既.紅麴米,咩黎架?食落冇咩特別感覺咋喎,亦冇怪味既.



又睇下Buddha同佢有咩分別?Loving Hut係素曼下墊生既幼菜絲,Buddha Hut呢,就墊炒雜菜,前者$46連湯,後者$36加$4配飲品;咁Buddha Hut就好似抵食d啦.最主要既分別,就係前者用咗紅麴米,但我比較喜歡食紅米飯.



所謂紅麴,係天然紅酵母所製,有營養,可補充身體所需,對體弱及老人家尤其有益.收銀附近都擺咗一籃子一包包既東東,唔知係可以買定係裝飾性陳列既呢?我冇走埋去研究過.



暫時對呢間食店印象好好,地方光猛又清潔(連洗手間都唔差),又唔駛我專登去到淘大咁遠,方便好多,會再帶人黎食過既.


沒有留言:

張貼留言