2009年11月20日 星期五

妙妙貓/Cheshire Cat

應承過Mimi,話如果再同Bibi去補習,就影低Miss果d妙妙貓東東返黎俾佢睇下.


所以我就好厚面皮咁問人影唔影得啦,Miss都好大方,拎咗少少出黎應酬我.



散字包/八達通套



攬枕(個身我冇影到)



水晶守護神



房門吊飾



房門吊飾



相架



呢張勁呀!係香味卡黎,好正架!



見唔見呢隻有咩特別呀?佢著咗畢業袍同拎住證書架!



俾個側面你地睇下啦.



另一個毛毛公仔



呢個係化粧袋掛



用黎掛鎖匙或者首飾既寶樹



布袋梗唔少得啦



呢個攬枕認真軟熟好攬呀



砌圖



估唔到呢個東東咁重既,可以放野入個口度架!



講到尾,梗唔夠我做俾佢個印仔咁精彩啦!


補完習去屯門大會堂睇睇,見到有呢個演唱會



歲月催人,呢位兄台都一把年紀啦



但最令我驚喜既係,特別嘉賓竟然係:永遠美麗動人的香江小姐-余慕蓮呀!



繼鄧達志之後,另一個慧眼識英雄呀!今次真係大平返啦!


其實爸爸都車過佢,我都係置地撞過佢,真係實在唔差架,冇上鏡咁咀喵喵架.


沒有留言:

張貼留言