2009年11月14日 星期六

下午茶@和亭

下星期三,Bibi要去浸大行聯校畢業禮,下午剛好要去影聯校活動既Committee相,原本都順路既,但弊在大會要求當日同學著suit喎(而畢業禮則要著夏季校服),咁就弊啦!咪要拎埋套衫同鞋出街?


Bibi只係高我少少,都可以著我d返工衫既,但要搵對正正經經既鞋黎襯呢,就有問題啦.銀色鞋,同套suit唔襯喎,而對灰色老鼠鞋咩,又話唔正經喎.(車!我夠有對同款架咯,又咪一樣可以著返工.)佢係都話異相,依家d年青人,真係...


所以今日既任務係要陪佢買鞋,反正佢都就快生日啦,就叫爸爸送俾佢做生日禮物啦.


第一站,當然係蒲圖書館啦!佢借咗呢幾本書,諗住做閱讀報告喎.



呢本Firebelly,係威係勢都叫做拎咗咁多獎項,或者都好睇喎,二百五十幾頁唧.



呢本The Running Man都有成280頁架,都係得獎書黎.



呢本The Silenced夠晒厚,五百幾頁,但版面較疏落,我反而覺得佢易睇d喎,適合老花人士呀!


Bibi話要借返d有水準少少既書,閱讀報告先可以寫得更有層次,唔可以停留係一兩年前既寫作模式架啦.咁又係既,但我開始覺得自己冇能力再同佢一齊睇同樣既書啦.


我順手執咗本手作書同精神科醫生譚詠康既散文,叫做消下閒啦.


下一站醫肚,諗住去和民既,點知去到先知已經變咗和亭,是但啦.咦!有下午茶食架喎,三點開始既.我地坐落,仲爭幾分鐘,睇得餐牌黎都差唔多啦.跟手落單,點知一睇,咦!14:59:57,仲爭三秒喎,咁算係午市定茶市呀?



事關午市同茶市都有同樣食物,但差價係十蚊一款,冇理由爭三秒就要俾多$22架(仲要加一架麻)?



所以我搵咗個女店員黎搞清楚,佢地都好有良心,冇計午市價錢,而且都算幾有禮.


我地叫既熱柚子蜜,麻麻地熱,呢d係所有柚子蜜既通病,佢唔係暖暖地咪算偷笑咯!



Bibi既三文魚壽司飯加麵豉湯($34),我加咗$4叫既腐皮壽司



我既滑蛋鰻魚飯加麵豉湯,都係$34,未食過咁腥既鰻魚飯,超難頂,搞到我連晚餐都食唔落.我以後都唔會係度食鰻飯架啦!



食完就去買鞋啦,Bibi終於揀咗呢對



我著起都幾好睇呀可?



可惜有咁多尾房出租呢!點解兩母女唔可以撈亂d鞋著喎?



返到屋企樓下,見到麵包鋪有個騎哩蛋糕,Bibi初初仲以為係箭豬黎添,睇真d,不得了,係西施黑森林黎喎!呢個屋苑多人養狗,或者都有市場既.做生意有d創意係好既,比著我,有得亂舞,都唔知會搞d咩花晨出黎咯!



沒有留言:

張貼留言