2009年11月3日 星期二

印仔六十九 - Stamp Set

唔係啦掛,咁快就整聖誕禮物?


冇計啦,我債主多吖麻...


認唔認得呢盒東東呀?係我其中一樣私人珍藏黎.



呢盒甲蟲仔,都係擦膠黎,一路都唔捨得用.但近日擦膠存貨已經玩到見底啦,咁唯有拎埋出黎啦.



最大果舊,我用咗黎雕呢個細路仔.



圍住大甲蟲果五隻小甲蟲,我就雕咗cup cake,蘿蔔仔,帆船仔,音符同埋蝴蝶仔,用黎印袋仔同卡仔就啱晒啦.



我用咗黃色黎試印,事關呢隻色唔會太污染d印仔,咁人地日後用咩色都唔會有咩影響吖麻.



一盒裝起晒,係咪好似一套咁呢?


送俾邊個既?其實d圖案已經有提示架啦.


係呀!係你啦!係咪你今年第一份聖誕禮物呢?


專登早早就醒你,等你可以早d享用呀!


沒有留言:

張貼留言