2009年11月19日 星期四

熊仔材料已經俾大家收養晒咯!

各位妹妹:


我手頭上用黎做熊仔既布布,已經分晒俾大家啦,呢d就係其中一部份殘骸.



認唔認得自己果part布布係由邊度剪出黎架呢?呢度大大話話都有幾十件架!我用最慳家既方法去剪黎分俾大家既,又可以mix & match,如果人人都真係會整既話,香港就會多咗起碼四五十隻熊仔架啦.(原本都仲可以分多幾隻出去既, 但好可惜, 我已經冇晒眼仔既配給啦.)


P.S. 我發現自己寄布布俾大家既時候, 有部份回郵地址貼貼係印錯咗既,好衰唔衰,我仲照拎黎貼咗出街添!咁即係話如果郵差叔叔想打回頭,我都唔會收得返,真係論盡呀!如果你地咁好彩見到我既ADDRESS LABEL寫住7/F,而又諗住keep住佢日後聯絡既, 就請你地自動更正為17/F啦下.


沒有留言:

張貼留言