2009年11月25日 星期三

簡易甜品 - 紅豆糕

家長日,又要我出手啦!

放工,係樓下商場遇到家教會其中一位家長.

家長:我地就黎家長日咯喎,正想問下你...

我:又想食咩呀今次?

家長:就豆紅糕啦!

我:好!不過今次唔好咁大鑊啦,做兩底好啦,你預備好材料就call我啦.

唉~~~,乜佢地唔厭既咩?

其實紅豆糕同馬豆糕係一樣咁整法架咋,好多人都以為好難整,其實都係手板眼見功夫黎.

材料(一底既份量):鷹粟粉(細盒就一盒,大盒就用半盒),大椰漿一罐,細花奶一罐(如果一次過做兩底, 我就用一罐大花奶, 抵d),一磅砂糖(通常超市既細包庄砂糖都係一磅庄既, 怕甜就唔好落晒成包咯),半包紅豆




上面呢幅相係四底既份量黎,我今次做兩底唧.

開始啦,先煮腍d紅豆,d水可以一陣用黎當係煮紅豆糕既水.d紅豆煮到咁既款就叫腍啦.




拿,我依家用一底既份量教大家,三飯碗水煮溶糖(普通八安士碗),順手倒埋d煮腍咗既紅豆入去.滾起加花奶.




再滾起,加椰汁




放丁多鹽,可以提升椰汁既香氣




用一碗室溫開水,搞溶鷹粟粉;轉中火,將粟粉漿徐徐倒入煲內,一路不停搞拌,一路煮,煲內既野會一路好似溶岩咁滾起,記住鑊鏟要搞到底,千其咪令煲野粘底同煮燶呀!

我一向都係用不鏽鋼煲去煮架咋,唔係咩易潔煲黎,所以人人都可以係屋企做到既.但係,你地千其咪學我,d水位去到咁高,貼近煲邊呀,我一次過煮兩底先搞成咁架咋,雞手鴨腳就咪做呢d危險動作呀,用個大d既煲啦衰鬼!)




煮多陣啦,你會見到煲野好杰,好似漿糊咁,大概幾分鐘就搞掂,倒入容器,置涼就得啦.




拿,呢兩底糕就係咁誕生架啦.一包紅豆煮兩底,已經好見紅豆架啦,咪貪心,做一底又放晒成包豆喎,多豆得滯,口感反而冇咁平衡架.

沒有留言:

張貼留言