2009年11月17日 星期二

多謝你請我食下午茶喎!

影完印返位,離遠見到馬省蓆哥哥拎住包漲卜卜既野行緊過黎,一眼就認到信封上既印仔啦,一定係TATA寄黎俾我架啦!



佢呢輪都有學人玩玻璃珠喎,仲加埋磁石添,呢份下午茶,簡簡單單,有埋蛋糕食.



佢都幾喜歡包靚靚架,睇下個俄羅b印,又整得個紙袋幾靚仔喎!



我比較欣賞呢d茶杯套色印印,夠簡單易做,等我都抄下橋先.



咦!做咩送條片黎呀?咁大塊既?



嘩!咁算唔算勒索呀?叫做俾埋材料要我做張卡過你呀?



為咗懲罰你,依家將你d墨寶供諸於世,證據確鑿,終於都有人d字好似我咁....


通告: 無論有開過聲或者冇開到聲既朋友,上星期我已經將做熊仔既布布寄出咗, 如果到星期三你都仲未收到, 可能係寄失咗. 如果你係想整既, 又未收到材料, 就快d開聲啦, 最後三份咋!


沒有留言:

張貼留言