2009年11月8日 星期日

旺角, 太子, 大角咀, 深水埗一日遊

前日, 同阿草去探險黎, 點解? 因為....


大家都知我係路痴架啦, 點知, 原來佢都唔弱架! 雖然好我好多.....


我地第一站去咗旺角十蚊店, 好克制地只買了木仔.


跟住下一站大角咀店, 點知...原來阿草係唔識去架! 我仲咁老定, 諗住靠晒呢枝盲公竹添!


路在嘴邊, 一路行一路問, 但我地實在係懵丙黎, 所以問咗都差唔多等於冇問, 最後, 都係要自己解決.


我地走咗入地鐵站睇地圖, 厲害掛? 由旺角站行到去奧運站睇地圖呀! 唯有影低佢, 慢慢摸去啦.





經過富多來商場, 想話搵甘夫人求助架啦, 佢係地膽麻, 但都係費事煩佢啦.


千辛萬苦, 環遊大角咀, 行大運之後先搵到呢間小店.





咁辛苦黎到, 唔仔細d咁行, 好對自己唔住唧. 咦! 有熊貓晾衫夾喎, 啱晒熊貓先生啦, 唔知佢買咗未呢下?





我幾咁乖, 只係買咗咁少野咋, 呢個心心相架度高尺, 真係幾靚架, 廿蚊雞, 但d色就好靚, 我打算送俾兩個小朋友, 佢地都係囝囝黎, 其實女仔既粉紅色都好靚架. 衫夾我同阿草兩份, 有兩包木仔係幫人買既, 所以, 我夾埋行咗兩間十蚊店, 都只係用咗$89唧!





都成點幾鐘啦, 係時候去食d野啦. 我地諗住食米線, 見到對面街間譚仔鬼咁多人係門口等緊, 無謂同人迫吖.





食米線, 差極都有個譜既, 所以我地最後去咗一條馬路之隔既順德人.





我地兩個都係食呢個套餐, 阿草話紅薯粉好食喎, 我都未食過, 梗係要試下啦.





我地懶醒咁叫咗四種唔同既配料, 腐皮卷, 醬爆丸, 魚腐同蟹粉魚蛋, 諗住撈亂食. 點知, 又唔記得影相, 就交換咗禮物啦....





所以碗野既賣相已經俾我地催殘咗





是但啦, 你地睇到咪算咯, 呢d透明既, 就係紅薯粉啦, 計我話呢: 即係偏咗既粉絲咁上下啦





坐到下午茶時間添, 睇過有乜食先... 個菜遠鮮菰炆伊麵, 爸爸都食得喎. $28, 仲抵過我地個餐.





下一站, 就係去花園街同Bibi買返學襪, 咁唔整返半打白襪同兩對灰長襪又真係對唔住自己啦. 買完, 即閃, 我地操去SSP!


經過始創中心, 點都要去探下乜太個格仔既, 唉, 佢取價都算公道, 但貨物太多, 疊埋晒, 冇可能知道果d一袋袋小配件係乜添! 連字都睇唔到! 幾蚊雞生意走去煩d工作人員, 如果問完唔係自己想要果d東東又唔多好意思, 都係唔問啦, 叫做遊過就了啦. 呢間店面夠潮喎, 順便睇埋其他格仔, 有d格仔既貨物仲mark到鬼咁高, 阿草話同款既熊仔, 吉之島賣$19, 呢度就賣三四十蚊.


SSP其實冇咩啱我, 終於都有機會見識下德祥, 買咗餅幼絲帶同一套模具, 成為$26. 跟住阿草又去睇布, 買咗碼$15既布, 問佢諗住用黎做乜? 佢話買咗先算喎.


之後又睇下d絲帶同珠仔店, 我見到有我用開既兩寸粗雙面黑絲帶, 成廿幾蚊碼, 以我咁既身型, 一碼實唔夠縛蝴蝶啦, 咁咪要成四十蚊一條絲帶? 一於唔買, 反正我都有得用.


望過對面街, 見到Mimi提過既樹記喎! 我冇睇阿蘇既, 但都鍾意買枝竹同山根, Bibi至愛呀!


嘩! 乜咁多人排隊既? 又係呀蘇效應, 一個二個都話:多謝呀蘇啦! 


你睇下我排到第幾位, 就知啦.





要咗兩包山根, 兩包枝竹同四兩腐竹, 成為$39, 好大包, 我係攞正排師奶黎, 唔介意拎住d咁野四行既, 有手信帶返屋企,好開心呀!





買完野, 坐隧巴去銅鑼灣, 順便去視察一間係禮頓道既樓上Cafe, 同木球會真係一街之遙咋喎.



Caption



不過, 未去過既多數都唔知定, 因為行過樓下都唔會知樓上有間咁野, 係對面街會見到樓上落地玻璃同靠窗既波波燈飾.



Caption



因為樓下大門裝咗鋼閘, 要按餐廳專用的門鈴, 先有人開閘架.


食完野, 坐巴士返屯門, 返到去都十點幾lu, 爸爸煮咗黑米麥片, 但煮咗出黎既效果竟然似紫米露喎! 又而又快又好味, 我專登扮到好似要霸住黎食咁, 氹到佢幾開心呀!


咁呢款又平又快靚正既甜品, 係幾值得推介既, 食落一d都冇麥片feel架. 下次佢再煮, 我先影俾大家研究下.

沒有留言:

張貼留言