2009年11月21日 星期六

有機超大葡萄乾

行屯門市廣場,竟然見到源生坊係度擺檔!我都算係佢fans黎,支持下有機產品,一於幫襯下.


行埋去,諗住買自己食開果隻阿根廷有機超大葡萄乾,點知呀姐罐罐都俾我食下,食食下都撈到亂晒.有d有核既,有d冇核既.話就話有核既其實有益d,但我終於揀咗呢款冇核,口感又un D既.我覺得佢相對黎講冇咁甜,亦可能係我心理作用都未定,或者咁啱我食定果粒冇咁甜既唧.



一粒都有我一截手指尾咁大.唔係,其實係大過既手指尾



面頭都見到提子既果糖啦



一罐有成六百克,唔係野少,只賣$35,其實唔貴.係就係好甜架啦,但對發育中既小朋友尤其有益,點都好過俾糖佢食吖.但係家有糖尿病既親友,就最好唔好買啦,佢地實偷食唧!


如果大家仲想買更好既,可以選另一款青綠色罐,深綠色膠蓋既阿根廷提子乾,一樣都係超大粒既,罐身高d既,提子皮薄d,會再貴d,我以前就成箱咁買返黎,同d同事分既.如果你有心機,仲可以係口入面,一路嗒,一路剝埋皮,食完層皮,再趙粒肉,都幾好玩架!


咁啱有我識得既師奶行過,我當然介紹佢買返罐啦.有我呢個咁好既客仔,佢地真係應該對我好d呀!


沒有留言:

張貼留言