2010年4月15日 星期四

Bibi隨筆 - 我家的蜂 (21/05/2004)

唔知大家有冇養蜜蜂既經驗呢?又或者有冇實地見過蜂巢入面係點既呢?

你地都知我屋企有個搞鬼爸爸架啦...佢真係乜都玩一餐架.

以下就係Bibi以前既一篇隨筆,提到呢次養蜂事件既,因為唔算係d咩功課,所以我都冇要求佢d字寫得好好,你地或者睇唔明都未定:








d字越來越撩草,希望大家知佢寫乜啦.




她竟然會在第二天補充資料,到現場審視劫後的蜂巢.除了用文字說出事件外,更附加圖畫,上面的插圖太細,看不清,待我放大一點給大家看看:




連地上那一灘蜂蜜也畫上了,還有蜜蜂的幼蟲呢!




大條的幼蟲當然容易看得清,有沒有留意到兔仔毛上那小圓圈呢?那就是最細的幼蟲了.




養昆蟲,或者有人會覺得毛骨悚然,但兩父女卻樂在其中.




這可算是她寫得最認真的一篇隨筆了




幼蟲長到一定程度,就會吐絲把洞口封實,進行羽化過程




最搞笑的,是Bibi設了一個回應欄,要老師寫讀後感呢!




難得老師又真的應她要求,寫了四行字交差啊!原來老師d字都拍得住我果d咁....

後記:當蜜蜂開始長成,這個遊戲就要結束.但放咗佢地又唔係,拎返去原巢又唔會被同類接收.打開個蓋又危險,最終唯有成箱野拎去急凍,等佢地不知不覺間凍瓜,跟住先拎去掉.既然係冇妥善既方法去處理,我就唔主張佢地咁搞黎搞去既,而且....我真係驚蟲蟲架!

沒有留言:

張貼留言