2010年4月12日 星期一

漢堡神偷

麥記成日都有公仔同紀念品換架啦,一路以來,我都唔多有興趣既.


今次就唔同啦,係人地既blog入面見到佢,好合眼緣喎!



所以就想整返隻啦!拜山果朝,爸爸問我係咪想要漢堡神偷,係就不如去老麥買早餐.點知係門口個展示箱一睇,唉~八號先開始有得換呀!



八號果晚,爸爸要去幫人助唸,完咗之後,佢打返黎話自己係老麥食緊野.


我:咁你有冇買到漢堡神偷呀?


爸:冇喎.


我:咁你快d返去櫃位小姐度,話剛才唔記得買個漢堡神偷俾個女(屋企個大女吖麻!),要買返啦!


好彩我醒咋,唔係就分分鐘冇架啦,旨意爸爸記得喎...



爸:幾十歲人,仲玩d咁野!



我細個果陣覺得佢唔靚既,事關一路以來,漢堡神個造型都係麻麻,但今次呢個Q版,我一睇就鍾意.而且,我係要黎另有用途既.


等我研究成功再話俾大家知啦!


沒有留言:

張貼留言