2010年4月26日 星期一

熱檸水?係咪得架?

成日都聽到人話:日日一早飲杯熱檸水,可以改善身體既酸鹼度,係一個保健良方.


孤勿論呢招掂唔掂,但原本飲開奶茶咖啡既,就算你一向唔放糖,熱量點都大過一杯淨檸水掛?咁即係話,如果你改行飲呢d,起碼都放少咗卡路里入個肚啦.對於想修身既人士,未為不可既.


夏天都到啦,麒麟臂又要出黎獻世.我俾人踢一踢,終於都走去街市買檸檬啦.想懶d去超市既,又驚佢d貨唔靚,買唔落手.咁唯有行遠d啦!


八點零鐘,中環既街市好多都未開,我唯有一直行上d,又再行上d;終於都搵到一檔有檸檬賣架啦.嗄?十蚊五隻?咁多點搞呀?既然青檸都係咁多錢,不如益下d同事,整兩粒青檸佢玩下啦.





沖咗啦,我21/4開始呢個行動既,由朝早到放工咁滯,都係度飲檸檬水.





我就最唔鍾意d熱野凍晒先黎飲既,所以佢一暖咗,我就咕咕聲飲晒成杯,跟住又加水,晏d再飲過.試驗初步結果就係:呢幾片野,沖到第三杯都仍然係有味既.





係咪飲咗d皮膚會滑d呢?係咪因為檸檬會美白去斑呢?


有樣野係一定既:飲咁多水,就自然去得殊殊多啦,咁成日排毒,皮膚冇改善至奇呀!


沒有留言:

張貼留言