2010年4月2日 星期五

茶禪樂

今天,破例參加爸爸朋友圈子的活動.跟他在茶禪班上認識的同學一起到城門水塘郊遊泡茶.



由荃灣乘小巴到總站下車,步行個多小時便到了.



這是從水源取得的水,我們就是以此來泡茶的.



今天的烹茶師是良哥,從頭到尾為大家泡製一款又一款的靚茶.



他帶齊一應茶具,茶盅,茶壺,茶杯,茶隔



水滾茶靚,各人讚不絕口.



連烹茶工具也齊備



大家一杯一杯地添飲,當然少不了吃些茶點.今次爸爸要求我為大家做紅豆糕,想不到一底糕點那麼容易毀滅.



除了我們這一組人外,後來亦多了另一班遊人到來.他們更帶備了各種食物,在此煮食呢!



這小妹妹叫慧慧,芳齡四歲,是我們的一伙.她竟然以美人計向上面那家人討來這果汁飲品,甚曉化緣的真諦.



我們逗留至下午十二時多就回程,到荃灣喝茶去.



有d小插曲要講下:話說沿途遍地黃金,爸爸就叫各位鮮花千其咪踐在呢d牛嘟上.有人就話啦:講開又講吖,某地方既人真係會拎呢d牛嘟去煮咖啡架!


爸爸:係?煮出黎會香d架咩?


友人:係掛.


爸爸:咁又唔奇喎,貓嘟都可以煮咖啡咯,或者真係牛嘟都得喎.


我:喂!睇怕人地只係拎去做燃料咋,你估真係搞入d咖啡度煮咩!


我地去到目的地後冇耐,慧慧就同我講,我見到好大隻蜘蛛呀!(佢像個手勢,整到成個橙咁大)


我:我唔信!


慧慧:真架,你過黎睇下啦.


我:你呃我既,我唔去.


不過,後來我真係在爸爸背囊上見到個身橙色,好似黃豆咁大粒,但d腳伸開就有幾寸長既蜘蛛呀!


原來佢冇呃我架!


沒有留言:

張貼留言