2010年4月23日 星期五

榴槤朱古力

一向對榴槤都冇乜好感既,尤其係榴槤糕,自己唔食,淨聽人講都知難頂啦!爸爸話:要好感恩先食得落喎.


後來,又出咗粉綠色既榴槤糖,我俾過我老闆食啦,我俾咩佢都即刻食既,但果次佢一放咗入口,我先問佢知唔知自己食緊乜?係榴槤糖呀!


老闆:嗄.....


面都青埋,好啦,俾你lur咯.


但係,受過咁既教訓之後,佢都仍然係唔識死既,又再俾咩都食啦.


今次呢,有同事去完旅行帶咗盒榴槤朱古力返黎,我見到之後,就問下食過既同事佢係咩味既?


同事:好味咯!


嗄....唔係好靠得住喎,咁同榴槤糕咩分別吖?


佢話,榴槤糕難食,呢粒就好食,等我示範一下,食粒俾你睇啦.


見佢咁enjoy,另一邊既同事又拎粒黎食,仲咬開俾我睇下入面,佢話裏面係creamy既.咦,又唔係太差咋喎,好,等我拎粒返屋企,切開幾份,同Bibi一齊見識下先.


同事 : 駛唔駛咁誇呀? 仲要切? 成粒食啦!



成盒野,有好幾款形狀既,我揀咗呢粒,方便切吖麻.原本呢朵花有九瓣既, 切三份, 一家三口一齊食就最啱啦.



爸爸開工喎, 咁切開一半算啦,入面真係有餡架喎,食半粒咁多? 都係咪啦, 再切一半啦....拮起一粒,戰戰兢兢咁放入口,我覺得呢....有d好似蒜頭味咁...



食落呢,又真係有榴槤味.我問Bibi,你覺得點呀?


Bibi:有d難頂咯,咩味黎架?


我:咪榴槤咯.


Bibi:唔怪得啦(跟住走去飲水),一日都係你啦,俾d咁難食既野我食,搞到我喉嚨唔知點咁...



呢盒東西好貴架,我地自己一定唔會買黎試,今次咪叫做見識下咯.


我就只係食咗四份一粒唧,因為爸爸去咗開工(免疫),所以其餘既都係Bibi一個鯁埋既,辛苦佢咯.


等我煮返d鮮茄蘑菰肉碎通粉俾你朗口呀嗄!


沒有留言:

張貼留言