2010年4月19日 星期一

牙膏的妙用

網上流傳一些牙膏的用處,現在同大家分享一下.一讀無妨,免得知識到用時方恨少呀。


衣領、袖口的汗漬,可用少許牙膏搓洗去除。
係咪真係得呢?我未試過,但一般白色果款牙膏係應該會減淡d污漬既。


若衣物沾到油垢,以少許牙膏塗在上面,輕輕擦幾次,再用清水洗,便可除之。 我諗呢個應該得,因為我試過連唇膏都除到咯(可參考呢篇:怎麼除去唇膏漬?),咁普通油漬又點會唔得吖。


擦皮鞋時,將少許牙膏和在鞋油中擦拭,皮鞋更光亮。
係真唔係呀?不過依家都好少要擦鞋啦,而且用普通方法擦鞋,之後用布來回拖幾下,都夠晒令立立啦,駛乜搞咁多野呀?


清洗魚或吃大閘蟹後,手上總會留下難以去除的腥味兒,先用肥皂將手洗淨,再抹上牙膏反復搓擦,用清水洗淨後腥味兒就去除了。
呢下相信都得既,但用白醋去洗都得架。


牙膏可用來擦拭玻璃上的積垢,用布蘸牙膏擦拭,可擦得乾淨明亮。
這招係work既,不過呢,用潤膚露既效果都係差無幾架咋。


牙膏還可以去除瓷器污垢,搪瓷品的陳年積垢,用刷子蘸少許牙膏擦拭可除。搪瓷茶杯中留下的茶垢和咖啡漬,可在杯內壁塗上牙膏後反復擦洗,一會兒就可以光亮如初。
係就係咁講,但自從出咗神奇綿之後(可參考:神奇清潔棉),仲駛鬼咁搞咩!


電熨斗用久了,其底部會積一層鐵鏽。可在電熨斗斷電冷卻的情況下,在底部抹上少許牙膏,用乾淨軟布輕輕擦拭,即可將鐵鏽除去。
我細個果陣都試過,得得地啦。


水龍頭下方容易留下水鏽和水垢,塗上牙膏進行擦洗,很快就能清理乾淨。
呢招ok架。


銀器久置不用,表面會出現一層黑色的氧化層,只要用牙膏進行擦拭,即可變得銀白光亮。
可惜有時會太多隙縫,都幾難搞。


牙膏修復妙用


有車一族會發現車輛型號標識,經雨水侵蝕和長時間的灰塵沉積,會變得失去光澤,如果你用牙膏塗抹在車輛型號的標識上,過一小會用抹布擦拭可重現鍍烙的金屬光澤,此種方法同樣適用於車窗玻璃的劃痕。
我未洗過車,唔清楚。


牙膏可去除牆面字跡。如果有小朋友用鉛筆、蠟筆把牆面上畫得亂七八糟,只要用脫脂棉沾些牙膏,就可以輕而易舉地把牆壁上的蠟筆或鉛筆等字畫擦拭乾淨。
早知既話,當年歲零咁大既Bibi劃花道牆,就唔駛俾我省到立立令啦!


手表戴久了,表面會有一道道的輕微劃紋,使得表盤看起來渾濁不清,用少許牙膏塗於手表的蒙面,用軟布反復擦拭,即可將其細小的劃紋除去。
好,等我試下先。咦!得喎!


牙膏同樣可以抹平光盤碟面的劃道。用軟布蘸著少量牙膏在劃痕上慢慢摩擦,由裡向外劃圈,二十分鐘左右,盤面的劃痕變得淺多了。
咪住,咁會唔會影響到碟入面d資料架?仲要成廿分鐘?咪玩啦!


牙膏消炎妙用


牙膏中含有薄荷腦、丁香油、生薑油等成分,有消炎、止痛、化淤等功效。這個季節,蚊蟲、蜜蜂全體出動,萬一不小心被蜂蜇或蚊蟲叮咬後,奇痒難忍,塗上一點牙膏按摩一會兒,即能止痒消腫。
一時間冇粒蚊lan去測試添!你地睇下邊個試咗話我知啦。


夏天生了痱子後,在洗澡時,用少許牙膏在痱子多的部位進行搓洗,再用清水洗淨,連用幾次,能止癢消痱。
家陣咁多冷氣,仲邊有熱痱吖。除非係大汗豬既BB唧。


夏日人體容易發生皮癬,用清水將患處洗淨、擦乾,將牙膏塗抹患處,對治療皮癬很有幫助。
呢樣野又係要搵人去測試先得啦。


牙膏還能治腳氣。每天洗腳後,擠少量牙膏塗抹在腳氣部位,堅持一段時間後,脫皮、水腫、奇癬的現象就會消失,腳氣即可痊愈。
有冇咁神奇呀?係咪因為清潔得多先搞掂咋?腳氣既成因可能係因為身體缺乏某d營養咋喎.


此外,更聽說有人用牙膏醫暗瘡,甚至有人以牙膏敷臉,去除黑頭!
我細個果陣,早就試過,係唔得既,尤其依家d牙膏成份咁雜,分分鐘衰多二錢重呀!


附錄:牙膏──旅行必備(呢d我就唔敢隨便辯駁啦,因為去到survivor咁既階段呢,有得用,點都好過冇既。)


外出旅行牙膏是必備之物,因為它除了潔齒 外,還具有一些生活上的用途,可解除旅途上的不便。


一、當皮肉因外傷踫破時,可以在傷處塗上牙膏進行消炎、止血,然後再包扎上。作為臨時急救藥,以藥物牙膏效果顯著。


二、當被蜂蜇了時,可以在蜇咬處塗上牙膏,這樣就可以消除紅腫,因為蜂毒是酸性物,而牙膏屬弱鹼性,酸鹼堿中和就解毒了。


三、當被蚊叮、蟲咬後,奇癢難忍,只要在叮咬處塗上牙膏就可止癢。


四、旅途中發生頭痛、頭暈時,可在太陽穴塗上牙膏,因為牙膏中有薄荷腦、丁香油,可以鎮痛。


計我話:去旅行,不如帶枝阿婆香水--白花油好過啦!大家都想旅途愉快架,簡單既藥物係必備既,咪咁懶啦.


話分兩頭,大家係做試驗既時候,都應該有智慧d,咪人地話得,就亂咁試呀.大家都知家下d牙膏成份幾咁複雜架啦,仲有多種顏色添!如果要用黎清潔既話,最好都係用返最原始果款白色牙膏好啦!


沒有留言:

張貼留言