2010年4月28日 星期三

印仔七十七 - 篆刻 I

好似好耐都冇拎起過筆刀啦,自從做咗一大批印仔去義賣之後,都冇再開過工啦.一來市面已經冇我用開既擦膠既貨源啦,二來擦膠存貨唔多,要試既野都叫做試過啦,三來呢,我仲雕咗一d存貨係度,可以隨時拎黎用,四來呢....咪因為自己懶咯!


呀!係啦,咪係又要趕聖誕,新年同母親節既禮物咯!仲有果百幾張義賣卡呢....


係喎!我都唔算好懶咋喎!


今次,玩返印仔,又要做d唔同既野啦.我做咗資料搜集半年架啦,你估我講呀?真係睇唔少書法既參考資料架.


第一次玩篆刻,都係搵個易做d架啦.突然間,心裏面彈咗四個字出黎--天作之合呀!(貪佢d字夠淺呀!)



哎吔,呢幾個字點寫架?等我查下篆刻字典先呀嗄...



當日人地硬塞呢本啞老師俾我,今日終於都有用武之地啦!



刻字呢家野呢,每人手勢唔同,只要唔係太離譜,基本上肥d瘦d,人地都唔可以投訴既.



而且按壓力度大細都會影響印出來既效果,我考慮過好唔好專登整崩個方框,等佢似d印章feel架,後尾我都係求其搵條邊整幼d,咁印出黎既效果就會好自然架啦.



呢種字體叫印篆,其實呢...如果冇查字典,我只係識得個合子架咋!



再執靚仔d個天字,交貨!


沒有留言:

張貼留言