2010年4月20日 星期二

爸爸:Bibi真係我既囡囡黎架!PG家長指引

有日下晝,爸爸打黎:「隻豬真係有我既遺傳架,佢頭先放學返黎,放低咗個膠袋,入面裝咗好多甲蟲架。仲叫我唔好整死佢地喎,因為佢聽日要重要拎返學校架。」




唔係啦掛?搞d咁野?

放工返到去,真係有好幾隻甲蟲呀,每隻兩厘米咁長啦。爸爸用d廁紙,浸d水,等佢地吸啜。



我:咦!你冇修生物架喎,你執呢d野返黎做咩呀?

Bibi:我鍾意捉呀,好易捉之麻,聽日拎返去俾Bio Group既同學咯。

我:做咩佢地自己唔拎呀?又要你拎。(因為咁啱最後果兩堂係我屋企樓下既哥爾夫球場上PE, 其他同學都一齊既.) 爸爸呀嗄,你聽朝幫佢裝好d呀嗄,唔係一陣走緊隻出黎,我就暈低啦!

Bibi:走咗咪捉返咯,佢地又行得咁慢。



我:咦!做乜有條有機水果條開咗口架?

爸爸:原來佢地唔食架,早知就買啫哩俾佢地食啦。

我:駛唔駛咁好招呼呀?聽日都拎走啦,甲蟲唔食一日野唔會死既。

爸爸:唔知呢d甲蟲係咪麥皮蟲變既呢?

Bibi:一定唔係呀!麥皮蟲變果d係啡色架,呢d係黑色架喎.

爸爸:咁你上網同我搵下佢地叫咩名啦.

我:啋你都傻呀!

我依家唯有希望,Bibi盡快拎走晒d甲蟲,爸爸唔好又去捉過d返黎,咁就好啦。



2 則留言:

  1. 咁都得呀,你都算叻,冇尖叫,哈哈

    回覆刪除
    回覆
    1. 呢單野仲有下集架,我真係俾佢地嚇傻左。

      刪除