2010年4月25日 星期日

每日一餅 - 你有試過嗎?

係惠康見過呢隻餅好多次,每次見到都當佢透明。夾心餅之麻,四蚊一包,冇咩特別唧。



見有小朋友食咗,係網誌度介紹出黎,應該都唔太差咋喎。


有日又再去惠康買生果,見到佢地仲棟晒係度,等緊我。望多眼:$4一包,加$1多一包;咁咪即係$2.5一包?


佢地係度呼喚我呀:試下啦!買我返去啦!我地都唔係咁差架咋!


咁好啦,就帶兩件走啦。



下午,開一包出黎,咬一啖。


咦!真係唔差喎,餅質仲好鬆化添!又唔太甜,淡淡既甜味,連我隔離位果個唔鍾意甜食既姐姐仔都冇投訴喎!



好,以咁既價錢,我俾個Good你!


沒有留言:

張貼留言