2010年4月21日 星期三

爸爸:Bibi真係我既囡囡黎架!後記:PG家長指引

大家都知上次Bibi捉咗d甲蟲,話要第日拎返學校既.

唔捉都捉咗咯,咁我只好千叮萬囑,叫佢記住帶走晒佢地呀!

唉~~,終於呢...爸爸真係第二日又捉咗好多甲蟲返黎呀!!!




爸爸:一日都係Bibi啦,如果唔係佢,我又點會真係捉D甲蟲返黎吖.其實我見到佢地好耐架啦,想捉返黎,驚俾你鬧,就係見到Bibi捉咗返黎,橫掂都係啦,咪整d返黎玩下咯.

原以為爸爸只係捉咗佢帶返黎既一堆甲蟲唧,點知....




正在啃蕃薯中......




我放工返到屋企,見到兩父女係度打眼色,都知有景轟架啦.我係廚房出黎,見到門邊有隻甲蟲爬爬下,乜會有隻野係地既?

初初爸爸仲死口話隻野係外面飛入黎架,四層樓先到平台喎,然後先到住宅,又邊得咁橋,隻甲蟲會由第一座飛到第十座搵我地呢主好人家吖...

跟住,爸爸好似自首咁,拎咗佢呢日既獵物出黎,一共有廿六隻!

咁都算啦,我都冇追究啦.點知.....

食完晚飯,爸爸又係度玩緊蟲蟲,Bibi就做緊功課,我就背住佢地係度上網.

突然,Bibi大叫,仲起埋身跑開添!原來有隻會飛既甲蟲係度飛緊,我到呢一刻先知呢d東東原來真係會飛架!

然後,爸爸就叫Bibi招供啦.

Bibi:其實呢,我琴日係捉咗十八隻甲蟲既,我地咪放咗係個玻璃兜度既,用個袋罩住.今朝我起身果陣,個兜入面得返八隻咋,而個袋呢就穿咗兩個窿.即係話,加埋頭先地下,同埋飛起果隻,仲有八隻未出返黎...

賣葛啦,我真係俾佢地嚇到喊咗出黎呀...

至於Bibi帶返學校果d甲蟲呢,當然令到大家好興奮,尤其係生物科既老師添!

同學甲:佢地會唔會飛架?

同學乙:甲蟲梗係會飛啦!如果佢地一齊飛會點呢?

同學甲:咁快d吸返個蓋啦,我接受唔到佢地飛起既樣呀.

我覺得...我開始有d抑鬱症啦...

後話:

第二朝,Bibi食緊早餐果陣同我講:如果我地唔同你講,你咪唔駛咁驚咯.琴日我唔見咗十隻甲蟲,爸爸話點都唔好話你知架,如果唔係你都唔駛喊啦.

我:就係你地瞞我,我先唔開心呀,如果你地早講,我起碼有心理準備吖麻.琴晚我見到爸爸係度專登掉粒黑色Lego係我隔離檯上個兜度,我知佢又想嚇我,當又捉到一隻甲蟲之麻,慌你唔係都想咁玩媽媽呀?

Bibi:我冇呀!但係見到爸爸咁做,條橋又好似work喎!(陰陰嘴笑啦...)

Bibi:呢d係甘蔗金龜呀,其實佢有好多品種既,我check埋佢既熟成期架啦,係四月,好吻合;幼蟲期係九月至三月.班入面都冇乜人啱呢個channel架咋,竟然有個平日成日話我變態既男仔,好開心咁同我一齊玩喎.

勢估唔到,Bibi呢輪咁忙,都仲會自己上網搵資料喎!咁算唔算通識呢?

到咗依家,我由驚,都俾佢地訓練到唔驚啦.見佢地食蕃薯,切開蘋果俾Bibi食,都留返個芯俾佢地歎.

真係估唔到個華盛頓蘋果芯咁重咁大,佢地都有能力集體托起佢,仲可以反轉再反轉咁堆黎堆去添!如果無無聊聊,望住佢地一輪,時間就會好快過架啦.

沒有留言:

張貼留言