2010年4月13日 星期二

帶鬼飲茶去@怡翠軒

週末,放工約咗印度婆婆兩母子同埋我老闆一齊去飲茶,今次我地去怡翠軒。


平日黎食飯,係冇乜點心既,但今日,真係意想不到咁多款式呀!我冇影到相呀,係佢地面前就費事做d咁既怪異行為啦。


我當然俾咗一抽零食佢地做伴手禮啦,加埋一盒迷你朱古力做母親節禮物,夠晒識做啦掛!


婆婆亦都好有我心,帶咗盒黑加侖子茶俾我.



仲有佢親手做既潤唇膏添!



四個人,叫


竹笙素粉果 $14.8 :我冇食,見到入面d材料都琢得細細既,應該OK


五柳炸雲吞 $14.8 :我冇食,d鬼鍾意食熱氣野我先叫既


XO醬炒蘿蔔糕 $36:蘿蔔糕本身質感唔錯,面頭仲鋪咗d韭菜同銀芽


水晶鮮蝦餃 $36 :味道同質感都好好


鮮蝦腐皮卷 $33 :意想不到地好


鮑魚滑燒賣 $38 :同一般燒賣差唔多,只係面頭多咗一粒鮑魚丁唧


鮑魚汁炆鳳爪 $38 :我老花見到鳳爪就剔,其實我地只係想食豉汁鳳爪,呢款對婆婆黎講,太硬。一碟有六隻,仲有d花生添,終於我都係打包算啦.


荷香珍珠雞 $28 :一般水準啦


鮮蝦白菜餃 $28 :同蝦蛟咁上下,但只有三隻,所以都係差唔多錢唧


蠔皇叉燒包 $24 :好細個既叉燒包,包皮同餡既比例都好好


雞絲脆春卷 $17 :味道一般啦


脆皮燒腩仔 $48 :呢碟係全餐茶最抵食既,拎住$48去燒臘檔買到d咩靚燒肉吖?但呢碟就係貨真價實既燒腩仔啦,正到極!


桂花龍鬚蛋散 $38 :蛋散大家都知咩味架啦,咪有少少糖膠同芝麻係面咯,但佢就加咗一大堆七彩既棉花糖絲係側邊,d鬼又係鍾意既


茶錢 十三蚊位


兩枝青島啤酒


 


我去到,見俾咗門口果張四方細檯我地,已經唔係幾高興架啦,可能因為我d朋友到先,洽佢地係鬼啦,鬼叫我最遲先出現咩。第一碟上檯既竟然係蛋散喎!有冇搞錯呀?果位侍應都知唔妥,問我介唔介意黎咗甜品先?我梗係話介意啦,佢就拎返入廚房啦。d點心陸續上檯,張檯又咁細,你地都估到邊有位擺野吖。


佢地原則上有換碟服務既,我叫佢上埋碟蛋散之後,就有人幫我同我老闆換咗碟啦,另兩位仲食緊野,佢地唔換住都唔緊要。後來竟然要我逐一開口,佢地先識為婆婆同佢呀仔換碟。


埋單$593,下午茶黎講,都算貴啦。我上次同爸爸既同學仔去荃灣飲茶,十大一細,都唔駛五百蚊。


沒有留言:

張貼留言