2010年4月14日 星期三

韓國零嘴

韓國食品節又黎啦!唔買下野點係我吖...


韓國麵食貴咗好多,尤其係我地幾鍾意食既薯仔麵,以前1kg都只係十幾蚊,舊年要廿幾我已經覺得好唔抵架啦,依家竟然要卅幾,罷買!


反而樂天既食品,就唔貴,呢款牛奶夾心朱古力,都只係$7.9唧.一個字,滑!但可惜我嗅覺同味覺都比較靈敏,我食得出包庄袋入面既紙兜既氣味呀,扣晒分添!



呢隻唔駛問呀貴,果仁喎,我梗鍾意啦!$10.9兩盒呀.



呢款都係有鹽粒既朱古力黎,叫做銀座果子焦糖朱古力,五個大洋一牌咋!



呢款朱古力百力滋就十蚊三盒,咁就梗冇係工展會買咁平架啦.而且,佢入面唔係錫紙袋,係膠袋包庄既.我個人認為呢,百力滋始終都係固力果好食d既,樂天咩?佢中間果條餅乾唔係幾得呀,在我黎講,佢點算係百力滋唧?百力滋唔係咁味架!



呢款杏仁脆片就正咯,一盒有八件,獨立包庄,只係$9.9,但品質,味道同口感就有幾百蚊盒日本禮盒餅食既質素,後悔買得少,週末專登再去,都買唔到咯.



打開入面係咁既,同包庄盒面咁上下樣



入面就走樣啦,打開,d朱古力漿唔係S形既,但實在係真正朱古力黎,所以比起普通忌廉正得多!如果大家去韓國旅行,不妨買呢隻餅餅黎做手信吖,唔錯架.



雞泡魚乾,有辣有唔辣,我呢包唔辣,但就有一兜仔辣醬奉送.雖然只係$10.9,都唔好味既...完全唔係我食開果d日本雞泡魚乾既味道呀,又硬又冇味..我食開果d好厚身,比較鬆身,而且係有味道架.



都想買紫菜架,我鍾意有鹽粒係面果種,但Bibi唔係好食,而且又唔係好抵,所以冇買.


沒有留言:

張貼留言