2010年4月29日 星期四

爸爸煮的午餐

爸爸食素幾年啦,為咗就佢,我同Bibi都差唔多要食埋素咁滯.有時佢亂咁煮,我地都要照食架啦.輪到佢掌廚既話,出現係飯檯上最多既菜式就係大雜燴啦,即係乜都炒埋一碟上檯!


佢煮既野,有時都唔係常人可以接受得到架.所以呢,我地屋企有句野成日講既:只要懂得感恩,就好食架啦!


如果人地問到d野好唔好食,但d野好難食,點答好呢?


我通常會話:要好感恩先食得落咯!


今次既組合,有少少騎哩,蕃茄、金菰、生根、枝竹、迷你薯仔。係呀,屋企冇菜係度,是但啦.配埋糙米紅米飯,就係我地既晚餐兼我第二日既午餐啦.



點解我話騎哩呢?是關佢煮野係冇乜譜既,生根先出水,有做到,ok!



枝竹咩?呢條係全場最腍架啦,其餘既都係又硬又un既,佢話鍾意咁煮喎:你地食唔到仲好,留返我食!死雞撐飯蓋就係咁架啦.



至於金菰咯喎,駛唔駛一次放兩大包吖?好似煮緊炒米咁呀!



至於薯仔呢,成日叫佢要切開d薯仔先好煮,如果唔係就晒柴火兼煮唔透.第一日有聽架,第二日又照犯,所以呢...上檯之後,大部份既薯仔仲係硬崛崛既!點食呢?唔知大家仲記唔記得佢煮既QK三色蛋呢?呢隻薯仔簡直就有異曲同工之妙呀!!!


我:嘩!你又唔切開d薯仔黎煮啦!


爸爸:我想試下咁煮得唔得之麻.


我:你試咗好多次架啦喎,明知唔得架啦.


爸爸:車!係你嘴尖之麻!



呢d就係糙米紅米飯啦,我地好多時都係咁蒸飯黎食既,有時加埋d紫色既糯米粟一齊蒸,口感仲好呀.



至於咁樣食係咪就叫健康呢?


點都好過飯街外既飯盒既,又唔駛出街,已經好唔錯啦.


沒有留言:

張貼留言