2010年4月7日 星期三

純素巧克力

某日早上發現桌上有一盒紫色的東西,咦,Dark Choco喎!



放在Bibi的物件上,唔通係佢d同學仔送既?



打開,又係心心朱古力,隱約見到Love.



一盒六粒.



我:我食唔食得呀?


Bibi:你咪食咯,爸爸買既.



車!原來係爸爸買既...都拆粒黎試下啦...



果然係黑古欶特喎,點解一d朱古力色都冇架?


咬一啖,點解d味道同口感咁既?



原來係純素朱古力黎!



即係冇奶既成份既,唔怪得知咁怪味啦!



嗄!食d咁野,一粒都33卡?死得唔抵喎!


知唔知幾錢一盒呀?


36g,成廿八個大洋架!咁我情願食有機朱古力啦!


純素都可以做得出色d架,做咩要整d咁難食既野出黎賣喎?仲咁貴添,唔及格呀!



咁係咪情願要我粒假野好過吖?


不過,呢盒野都有立到功既,就係內膽既紙盒啦!我俾咗Bibi,叫佢梅花間竹咁,每格放一粒merci同melty kiss,然後包好佢,送俾同學做生日禮物.佢仲每格放咗一張迷你卡同人賀壽添!包裝好之後,果然非同凡響,我都俾佢八十分!


沒有留言:

張貼留言