2009年12月27日 星期日

2009 Christmas Gift - Annie, Anthony, Ricky, Jasmine & Mina

肥師奶既死穴呀!!!!!我又收到熊仔曲奇啦,仲係 8 Mix ,點抵擋到呢d誘惑呀?



呢份呢?張花紙認真靚呀.



又係Bibi鍾意食既朱古力波波啊!



浪接浪,又多一份:



又係Cova朱古力呀!多謝你呀!




因工作關係而認識的Jasmine,特意在老闆到我公司開會時,托他速遞我一份禮物.



Truffles黎架!其中一款至愛朱古力呀!醜死鬼啦,大家一定知我係一個為食鬼啦,送咁多朱古力俾我.



今次呢位日本朋友,剛好陪朋友黎香港,特地上我公司,送我禮物,真係千萬個唔好意思呀!



日本人,習慣樣樣都包裝得靚靚,仲係日本製造,可能佢唔想老遠而來,送返dmade in China既野俾我啦.



可能佢地都講意頭掛,所以袋入面都會袋返少少野,呢粒糖,點捨得拆黎食呀?



沒有留言:

張貼留言