2009年12月5日 星期六

收穫

現代通訊發達,自從有咗電郵同msn之後,寄信既機會就少咗好多.


係呢度識咗咁多網友之後,間中都會收到大家寄黎既信件.


臨近聖誕,就會收到特別多郵件.呢d就係係聖誕卡上剪落黎既郵票啦,我通常會儲埋成年先走去浸既.負責呢項工作既,當然係爸爸啦!但佢又老花,又唔識英文,所以叫佢分類都幾頭痕架.


通常見到個郵票崩咗,又或者接待處果位收信姐姐仔,監生同我用機氹咗個公司印上去個郵票度,就會有d心痛.成個信封咁多位你都唔氹?好地地,做咩整花晒個郵票喎!



係呀,我仲有集郵架,都幾十年啦,係隨緣式既集郵,遇到咪收起佢咯,唔會刻意去買全新既郵票啦,就算買咗,都留返黎寄郵件俾朋友,等佢地收到開心下.我覺得收到特別款式既郵票係寧舍開心架.


我諗咁多郵票之中,多角形既郵票未算特別,最特別都係日本朋友寄黎既Hello媽咪郵票,成個郵票都係佢個頭形,夠晒特別啦.佢就夠醒啦,成個A4咁大既郵包,同我貼咗好多唔同款既細面額郵票上去寄俾我,未拆都已經識笑啦!個包裝就係禮物咯!


講開集郵,亦有段小插曲.話說我未嫁果陣,公司黎咗個好喜歡集郵既呀叔.當佢知道我都有儲開郵票既時候,就叫我帶d郵票簿返去俾佢欣賞下.我果陣仲細,集郵既年資都係得十幾年唧,照計就冇咩好野係裏面既,但我都照抬到死死下咁,將果幾本大郵票簿拎返去俾佢睇.


呀叔睇完我d郵票之後,就話:你d郵票都冇咩特別,只係有一個梅蘭芳既郵票比較好,咁啱佢手上果套郵票就係爭咗呢個咁話.我都知呢個郵票係有d歷史既,係一次偶然機會,移咗民既同學仔係屋企執d舊信時剪出黎寄俾我架.當時,我二話不說,就抽咗佢出黎送咗俾呢位呀叔.


知道呢件事既人話我笨,做咩咁隨便就送俾人,話唔定個郵票係珍品黎.但君子有成人之美,郵票於我乃身外物,我多一個唔會多,少一個亦無妨,亦冇打算用郵票來投資或保值,只係純粹用黎欣賞下咁唧.


我送咗個郵票俾呀叔,佢老人家就滿心歡喜啦,咁有咩唔好呀?我叫得佢做呀叔,其實佢都唔細架啦,係退咗休再出黎做事果種黎,只不過佢當時比我老爸年輕,所以我先叫佢做呀叔唧.


我一向既認知,集郵係用黎怡情養性既.細個果陣,會用玻璃紙將自己覺得最靚既郵票包起先放入郵票薄架,係咪好傻呢嗄?


 


沒有留言:

張貼留言