2009年12月24日 星期四

2009 Christmas Gift - from Michelle, Candy, Joey & 慕慕

半日安後翌日,返到公司就見到一大抽既禮物,咩黎呢?



原來係送俾Bibi既,一份令哈囉媽咪迷尖叫既禮包呀!我初初仲以為係張膠dun添!



裏面裝咗好多哈囉媽咪零食呀!多謝Michelle姨姨.




坐低食早餐,突然發現檯頭多咗樽咁野,原來係蜜糖黎呀,啱晒我啦今次!彩繩加木珠珠既包裝,又幾聰明喎,送俾我既同事Candy話專登唔粘實佢架,等我可以循環再用,係咪醒呢!



下午,又有禮物,今次係Joey送俾我架,佢都有玩粘土架,不過大家既類別不同,都好有趣架.



呢個相架頂癮哩,我都好鍾意.收到之後好感動呀....



呢個應該係用軟陶做既吊飾掛?唔知我有冇估錯呢?呢樣野我只係圖書館d書上睇過架咋!一係咁吖我教你刻章,你教我玩呢d吖?



仲有一大疊七彩手工紙,出年朋友教會義賣情商我做卡拎出黎賣,材料有著落啦!係咪整定我爭d乜,就會有人送過黎既呢?真係奇妙啦!



另一位Michelle既作品呀!十字繡呀!



我印象中,對上一幅十字繡已經係十幾年前做架啦,都係送俾人既,賣花姑娘插竹葉,我冇留返d乜俾自己架.



除咗廿幾年前我家姐送我一隻肥豬,Bibi小學送我十字繡母親節卡外,呢幅算係第三樣特別為我而做既十字繡啦!開唔開心?梗開心定啦!



睇見d字咁靚,我真係有d滴汗呀...咦!好似係機印架喎!好喜歡呢種字呀,點整架?


每次寫野俾大家果陣,都想寫好少少架,但隻衰手又唔聽駛,寫寫下又變咗鬼畫符.


沒有留言:

張貼留言