2009年12月18日 星期五

藏獒 - 點解冇第一集架?

一路想睇呢套藏獒好耐架啦,又費事去圖書館同人輪喎.原本諗住叫老闆買繁體字版送俾我做聖誕禮物既,但爸爸話佢去深圳書城喎,咪即管叫佢睇下買唔買到咯.


我:套書好似有兩三集架喎.


爸爸:咁你要兩集定三集呀?


我:總之就買晒成套啦.



終於?係呀,有三集架,簡體字版,仲好平添,廿六個大洋一本.


點知個傻佬淨買咗第二第三集返黎.


我:你做咩唔買第一集呀?


爸爸:我唔見有吖麻!


我:咁你唔會問下人既咩...


冇第一集係手,打死都唔睇住架啦,既然買咗,一定會買埋第一集既.況且,佢仲走去買咗個版面d字咁細既,我依家老花,真係唔方便睇呀.


真係要搵日正正經經配返副大眼仔至得啦,第日手袋又多樣法寶啦!


P.S. 好多謝屯門既街坊,幫我買埋第一集,等我睇埋本Miracles in Andes,就開工睇佢啦.


沒有留言:

張貼留言