2009年12月26日 星期六

2009 Christmas Gift - from Shelley, 豬瑩 & Tata

這是大少奶送我的禮物,可知道是乜東東呢?



還有蜜瓜糖,綠茶朱古力及藍莓朱古力呢!我初時以為藍莓朱古力只係得藍莓味,原來裏面真係有粒藍莓架!



其實只貓貓係照妖鏡黎架!



記唔記得上年呢張卡呀?我放咗係懞面超人上面,今年呢位小妹妹又大一歲啦.



今次就大手筆啦,佢送咗五幅相俾我呀,黃色衫果幅直頭同Bibi姐姐申請考幼稚園果幅相咁上下樣呀!大家都係傻下傻下咁款.但係我地搵黎搵去都搵唔到幅證據出黎對照呀.



加埋佢既真跡,勁呀,畢卡索呀!咁就要勞煩佢媽咪做翻譯啦.大家睇唔睇得明呀?



懞面超人,真係對你地唔住啦,完全遮晒你地喎!



Tata寄來的東東:原本早早就可以出架啦,佢話要我Boxing Day先post喎,咁好啦,依家先擺出黎啦.



Tata feel既手作,好易認



用來放入銀包用既"月票"!



佢仲好意思話唔係洽我喎,我仲未去配大眼仔架!



你呢份東東係用黎做咩既呢?冇指示既?



沒有留言:

張貼留言