2009年12月21日 星期一

2009 Christmas Gift - Vikki, Katrina, Klaas & 美奈

又一位網友送我禮物咯!乜咁大粒珠珠都穿到聖誕老人喎.




我喜歡,謝謝你啊!


這是另一位網友的作品,她送我美美的菊花印章呢!還有古老當時興的髮飾.可不是嗎?卅年前我也做了很多呢!



怎麼叫我師姐呢,那敢當呀!



爸爸又再私藏我既郵件,次次收咗信都唔記得繳械,今次係荷蘭一位男醫護人員朋友寄我的,因為佢既英文係超有限公司,所以多數以相代筆,看看上面的風景,猜到是在那兒拍的嗎?



原來是我們偉大的祖國啊!Everything has its beauty but not everyone sees it. 係呀,我就未見過啦!



晏少少,又收到日本寄來的賀卡,信封面貼滿開心貼紙.



仿教堂式玻璃窗既設計呢,三皇來朝呀?



這位好朋友自從Bibi出世後,每年都寄她聖誕禮物,仲好記得當年我地收到森林家族果種開心法呀!佢果陣仲一次過寄咗好幾套黎俾我地呀,連我都有得玩呀!搞到我都迷咗森林家族幾年呀!但係自從我自己識做迷你野之後就唔再迷佢地lu.



乜今次佢咁乖,聽我話,唔再寄禮物黎?原來....佢竟然以傳統既日本作風,送紅包俾Bibi呀!


真係令我更加唔好意思啦!


沒有留言:

張貼留言