2009年12月31日 星期四

即席自製Latte + 新年禮物

到朋友家作客,好咖啡的主人即製鮮奶咖啡奉客.



用上這部打泡機,一會兒便打出豐盈泡抹,即製Latte,果然神奇又香滑



我經常飲用美心快餐的Latte,但是日quota已用,所以光看看而矣.



這是屋主大兒子自製的燈飾,托店鋪先裁好丁方的木板及膠片,以AA超能膠粘合,加上不燙手慳電膽,放在廳中一角,也蠻不錯呢!



大B,Bibi都話你犀利呀!明天你就要上機啦,一路順風啊!


29/12放咗假,返到公司,又有一份禮物係我檯,係我個名既,冇搞錯架.



又係哈囉媽咪喎,點呀?琪兒,靚唔靚呢?係咪好想要個罐呀?輕飄飄既,蜜柑乾?



原來係和果子燒餅



塊塊都燒晒佢個嘜頭,陣陣橘子香.



雖然一盒得幾塊,我會留返一塊俾你既,唔駛等你拎個吉罐.咁你幾時出開中環就預早揚聲咯喎(或者你派隻馬仔黎都得架)!


放工咯,又遇到朋友,她送我一條手鍊當作新年禮物.我是個不懂欣賞首飾的人,相信是黃金與白金色的組合,漂亮嗎?



還好,不太誇張,我夠膽戴呢!相信Bibi也可以和我共用啊!



沒有留言:

張貼留言