2009年12月19日 星期六

2009 Christmas Gift - from 老闆 & friends

我老闆係教會既mentor,我為佢地果組安排咗聖誕聚餐,事後竟然收到大家送我既禮物.馬省席蓆哥哥拎袋野黎我檯果陣,明明見到雞乸咁大隻字寫住我老闆個名既,所以我都冇為意,做埋d野先啦.後尾再睇下張便條,咦!原來係俾我架!



裏面有埋呢張靚靚熊仔卡,同埋一大盒Godiva,開心呀!



十點幾,老闆出現,佢就黎飛啦,拎咗pack粟米返黎俾我,話驚食唔切喎,仲有呢盒COVA朱古力,我留起三粒,諗住我地一家三口一人一粒,分一粒俾老闆,跟住派晒俾同事.放工遇到兩個朋友,一人分一粒,終於剩返一粒.


返到去,俾咗Bibi食,佢話咁啱今日先諗起呢隻朱古力,好耐冇食過喎,點知夜晚就有得食啦!



經過上次老闆懶醒,送我Spa同facial套餐俾我打回頭之後,佢都唔敢再亂出主意送禮物俾我啦.我果次揀咗要好幾套金庸新修版既小說,叫埋d姊妹一齊去書店掃貨,托到死死下,但好開心.


今次佢又問我想要乜?原本想要套藏獒架,但爸爸又買咗啦.咁要咩好呢?一時間又諗唔到喎,冇咩想要.咁一係送我Three Sixty Gift Card啦,即係好似禮券咁,佢可以入面額入去既購物卡.但係佢居然叫我自己去買喎,係樓下你都唔自己去,車!都唔好玩既.


後尾我俾本支票簿佢:一係你開張支票俾我,我想買乜就買乜啦!



佢真係開咗張支票俾我喎!咁我點用好呢?可以買到好多玩具同材料架啦!


沒有留言:

張貼留言