2009年12月28日 星期一

2009 Christmas Party

今年公司選咗去新落成既尖沙咀Hyatt度搞閂埋門聖誕自助午餐,因為初初大家預咗頂晒籠好似上年咁叫到會,所以都有少少意外,仲有永不落空既抽獎添.



今次因為場地夠大,所以連家屬都可以參加,爸爸同Bibi都有一齊去.爸爸原本前一晚要開夜既,但驚自己第二日冇精神玩,所以就改咗星期五先開夜啦.



佢食素,自助餐定有啱食既野.不過,個傻佬第一碟,連生果同甜品都拎就有少少搞鬼啦.


甜品呢,我一d都冇食到,呢d係Bibi影既相.



聖誕甜品通常好睇唔好食,所以我一件都冇食.但因為有好多漿汁可以玩,Bibi就拎咗幾樣返黎.



嚴格黎講,我諗得Cheese Cake同焗牛油麵包布丁係好味既唧.



人出錢,我係唔會出命既,所以就先要一碗莧菜羮同豬仔包.



再黎清炒時蔬,涼拌木耳小黃瓜,雜菌蜜豆蝦仁,焗新薯,燒鴨,叉燒,香草魚柳.燒味併盆係有水準既,魚柳同炒雜菌就相當出色啦!尤其係呢幾條菜遠,簡直係驚喜.見唔見我都畢咗少少白飯呀?除咗燒味,其餘既就係我今餐主要拎既食物啦.



大獎就唔到我啦,但我就抽到六塊面膜,我地一家三口用兩次就玩完,易毀滅.但既然有兩盒,我都唔介意分一盒俾朋友,所以得返一盒.



另外,仲抽到一個榨汁機,我一見到就頭痕,乜咁大鑊呀,我地冇用喎,後尾見到老遠有人抽到個膠水樽,嘴都扁埋,我即刻同佢交換,佢就開心返,我又唔駛拎咁大件野走.另外仲有一個音樂咕臣,咁就放係公司用啦.


夜晚,我同爸爸跟手去朋友屋企打邊爐,Bibi就返港台開派對.大家都過咗一個愉快既晚上.


返到樓下商場,係七仔買完野,竟然俾我撞到小熊喎!上次blog聚大家話我地應該多咗機會撞到,我仲話唔會添!事關我地作息時間唔同,咁耐都未見過對方架.


屋企樓下平台既裝飾,都幾靚丫,影返相張先返上去啦.



沒有留言:

張貼留言